Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 19. februar 2013

Køkkenet




 Køkkenet er malet færdigt og det er blevet så fint. Vi besluttede os at beholde den valgte lyseblå farve :-)


Nu fortsætter vi videre med gangen og trappen. Her har vi købt ny farve i en lysere nuance. 
Når vi engang er færdig - ja, så går vi igang med stuen og den skal have en helt tredje farve :-) 
Som i nok kan forstå har jeg desværre ikke så meget tid til bloggeri for øjeblikket, men kig ind igen imorgen så har jeg en lille påske giveaway.

*Gitte*


25 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud, og det er jo altid dejligt når man er færdig. Vil også gerne have malet men det må vente for der skal laves en hel del om .....når vi går i gang. Det er også et fint brilleetui du har lavet, god ide med det hæklede sammen med. Kh Birthe

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot jeres køkken!
    Det er lige min stil med hvide møbler, lidt romantik og så farve dertil :D

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet fint dit køkken,kan rigtig godt lide den blide lyseblå farve:0)
    Fortsat god arbejdslyst;0)
    kh.Laila

    SvarSlet
  4. Farver på væggene er herligt. Jeg malede selv vores badeværelse himmelblåt forrige uge. Tag et kig: http://missys-kiksede-negle.blogspot.dk/2013/02/malerhjerne.html

    SvarSlet
  5. Jeg siger det lige igen; jeg er viildd med dit lille rum ved emhætten...rigtig landidyl!
    Og godt arbejde, - det ser fint ud med den lyseblå.

    God fornøjelse med resten af huset, - pas på "maler-hjernen"

    Hilsen

    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  6. Ihh hvor er det fint, er helt tosset med den farve, tvivler bare på den bliver godkendt herhjemme :-( men lækkert og hyggeligt ser det ud....
    Spændende hvilken farve stuen skal have?! :-)
    Klem fra Louise

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare herligt ud Gitte - så kan jeg godt forstå vi mangler dig her i blogland :o)

    Men så dejligt at få gjort.
    God arbejdslyst.

    Kh Lise

    SvarSlet
  8. Hvor er det blevet flot med den farve.

    God arbejdslyst, vi venter med spænding på, hvilken farve stuen får.

    SvarSlet
  9. Super hyggeligt køkken´du har, og hvor er det blevet fint :-)

    SvarSlet
  10. Det ser rigtig godt ud.. Kan godt forstå i holdte fast i den lyseblå farve..

    SvarSlet
  11. Can I move in? ;) I love it!

    SvarSlet
  12. skønt køkken det ser rigtig hyggeligt ud, fantasere om et nyt køkken, men det må vente lidt...

    SvarSlet
  13. Jeg er vild med jeres trægulv, går det igennem hele huset? Og ved du, hvad det er for et?

    SvarSlet
    Svar
    1. Gulvet er det som kaldes et skibsgulv.
      Jeg ville ønske at vi havde det i hele hytten :-) Det går igen i stue, gang og køkken.

      Slet
  14. Dejligt når man bliver færdig. Køkkenet ser rigtig hyggeligt og lækkert ud

    SvarSlet
  15. Skønt at få malet i huset, bare det var mig :-))
    Det ser godt og så flot du bor :-)

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  16. Hold da op det er flot - der kunne jeg sagtens bo :)
    Der ser også dejlig lyst ud?

    SvarSlet
  17. hej Gitte. Hvor ser det bare skønt ud - og jeg er vild med din sjove gris :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  18. Lækker blå farve og skønt køkken :)

    SvarSlet
  19. Hyggelidt køkken, jeg ville også have taget den blå! Godt at der skal bruges andre farver i det videre projekt, så bliver det slet ikke ensformigt at male : D
    God weekend

    SvarSlet
  20. ûber hyggeligt køkken. Man får helt lyst til bare at slå sig ned og spise en småkage eller 2.. ;-D

    SvarSlet
  21. Faldt lige over din blog og vil lige lægge en kommentar til din fine nye køkken. Lækker lækker farve må jeg sige. Lidt svensk inspireret kommer i mine tanker.

    SvarSlet
  22. Totlat indbydende - kan godt forstå du er lykkelig over det hele er overstået.

    SvarSlet