Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 30. januar 2013

"KravleKanin"

 
Der kravler en kanin på min hylde !
Og der kommer nok flere slags til i løbet af foråret.
Ideen til kaninen fik jeg da jeg så en zink kanin som kravlede op ad en urtepotte, og fluks gik jeg igang med at lime to stykker tapet sammen - klippe kaninen ud, som fik en pels dusk på nummeren.
Men jeg må gemme lidt af påskeideerne, jeg har nemlig besluttet at jeg skal lave et pangfarvet fastelavnsris til Laura :-)
- Apropo forår, så er vintergækkerne i haven på vej op :-) -
 
*Gitte*

16 kommentarer:

  1. Hvor er den sød.
    Det er lige sådan noget der får forårshumøret til at spirer. :D og hvor er det da skønt med vintergætter (slet ikke misundelige da) hehe

    Glæder mig til at se fastalavnsriset i pangfarver :D

    SvarSlet
  2. Det ender med at blive et helt vildt ZOO hos dig - sød ide

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare skøn!!! :)

    SvarSlet
  4. Dejligt med dyr i huset - især dem der er til at styre og ikke kommer rendende ind med våde poter ;o)

    Mødte også toppen af en vintergæk - og julerosernes store knopper. Så skønt, så skønt :o)

    Knus

    SvarSlet
  5. Hvor et den bare flot, kaninen. Den ide tror jeg at jeg snupper. Kunne også godt bruge lidt kaniner på bogreolen. Dejligt med vintergækker

    SvarSlet
  6. >Mega sød ide, især nu her til påske :-)

    SvarSlet
  7. wau,,,hvor er den sød ,,,rigtig god ide,,,,

    SvarSlet
  8. Sikke en sød ide.
    Vintergækkerne er også kommet op her.
    Foråret nærmer sig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  9. Nej hvor er den herlig!
    Elsker ting, der får mig til at smile :)

    SvarSlet
  10. Ej, hvor er den bare nuser :-) Og så er den jo så simpel, så mine unger på 6 og 8 kan være med til at lave én - vi får nok invasion af kravle-påske-harer, når først vi går i gang :-)

    Giver Tulle momsemor ret - den fik også mig til at smile... :-)

    SvarSlet