Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 15. december 2012

Min mand har været morsom

Sørme om der pludselig ikke sad et lille egern i nøddeskålen igår ?
Fik da først et lille chok - kender i det når, man ikke lige har lagt mærke til dyret ?
Hi, hi. Nu synes jeg er den er nåååååååå så sød :-) og han passer da fint til nøddeskålen :-)

**************************************************'************************


En lille gave har jeg også modtaget af Mette som jeg skal bytte pakke med.
Træskiverne er så fine (der er også stemplet på den anden side) og nu hænger de og pynter i mit køkken.
Dem er jeg glad for :-)

*God aften til jer alle*

17 kommentarer:

  1. Hvor er både egern og træskiverne søde og fine :-)

    SvarSlet
  2. Sød Egern, hi hi, passer perfekt både til årstid og nødderne, tænker på chip og chap :D så du må vist ønske dig en mere.

    smuk gave.

    kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hvor er han altså søde, den lille fyr. Han må gerne bo i min nøddeskål ;o))

    SvarSlet
  4. Ha ha, Gitte. Det er altså godt, han kan drille lidt igen, men de numre du ar lavet med ham:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Ha ha ha! Sikken humor! Det var en god spøj! :o))

    SvarSlet
  6. Den er da bare for nuser, men kan godt forstå du blev forskrækket :-)

    Fine gaver du har fået idag...

    Ha´en fortsat dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Hehe god idé med egernet. Men hvor får man mon lige sådan et fra?

    SvarSlet
  8. Ha, ja det er da et sjovt og oplagt sted til den kære lille fyr. Endnu engang tak fordi jeg måtte bringe billederne af dine søde glas. Nu er det jo lidt sent for i år, men mon ikke der til næste er nogen der kikker ind og bliver glade for ideen. Jeg lagde mærke til at du ikke rigtig har nogen vejledning (men det er jo også oplagt, især for blogfolket), defor tillod jeg mig at skrive lidt forklarende tekst.

    Hav en fortsat dejlig weekend, dine gaver er fine.

    SvarSlet
  9. det er så hyggeligt når der. dumper brev eller lille pakke. i postkassen , søde små træplader ❤

    SvarSlet
  10. Haha, hvor sjovt med egernet. Men der ser det da ud til at sidde meget godt.

    SvarSlet
  11. Manden har humor ;O) Åh det er bare så skønt med lidt bytte bytte kømand.

    Mona

    SvarSlet
  12. Ej hvor sødt, den passer perfekt. Må sige det er en meget fin blog du har ...så melder mig lige som fast læser, hvis dy har lyst er du også velkommen til at kigge forbi på min blog. K H Birthe

    SvarSlet
  13. Hej Gitte, hvor det er dejlig blog du har og hvilken smuk kreativitet, rigtig skøn! Sød egern der lige fandt frem til jeres nødder, den er bare sød! Sikke en fin pakke med julehygge og super dejlige træskiver! Ha en rigtig dejlig weekend!

    SvarSlet
  14. det er bare god humor og hvor er det nogle fine træskiver

    SvarSlet
  15. det er altså bare god humor kan lige se det for mig, at du står der og bliver helt forskrækket over det egern ;-)

    SvarSlet
  16. Jeg er også ejer af sådan et egern - måske det også finder plads i nøddeskålen hos mig :)

    SvarSlet
  17. Ha ha, sikke en dejlig mand du har og ja, han er da bare for nuttet.
    Dejlig at modtage så fine gaver :)

    SvarSlet