Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 19. november 2012

En træt nisse.

Den trætte nisse blev jeg færdig med i aftes.
En lille sag som har ligget halvfærdig i nogle dage - men nu er det slut - alle de ufærdige små sager skal ud af verden - også strygebunken som ligger og griner af mig :-)
Det er bar`dejlig når det er gjort (og så kan man starte forfra :-)))
Dagen idag er herlig jeg har nemlig fri - solen skinner - og jeg skal på julegave indkøbstur :-)

Håber at i også får en herlig dag :-)

*Gitte*

16 kommentarer:

  1. Kom lige forbi din blog. Det var den trætte nisse, som tiltrak mig alt sin opmærksomhed. Hvor er han sød ;O)), din blog er meget inspirerende, så jeg bliver hængende. Ønsker dig en god dag ;O)
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Hvor er han altså sød og ... ja, meget træt ;o)
    Super godt lavet.
    kh. Hanne

    SvarSlet
  3. Han er bare så sød! Er den syet i hånden eller kunne du få ham under maskinen?

    SvarSlet
  4. Han er simpelthen bare skøn. Jeg håber, han når at få sovet ud til jul ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er han bare sød. Kan han ikke komme og bo hos mig ? Så kan han også få min træthed, så han sover hele december måned og jeg kan bruge al energi på julerier og at lærer mit arbejde, så jeg bliver en suveræn konsulent :D

    God juleindkøbstur.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Hvor er han kær med knap på maven og krave om halsen.
    Er det ikke lidt tidligt at blive træt for sådan en nissemand - vi er jo dårligt begyndt ;o)

    En rigtig dejlig fridag til dig.

    Kh Lise


    SvarSlet
  7. En søøød træt nisse :-D

    Dejligt med en fri dag på en mandag.................

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  8. Bare han nu når det hele, det er lidt for tidlig at blive træt nu. Det er en god dag at handle på når vejret er så smukt.

    Mona

    SvarSlet
  9. Nåååååå den er da ikke til at stå for :-) Er selv gået igang med juleproduktionen, det er bl.a. blevet til julekort, hvis du har lyst til at se dem, er de kommet på bloggen:-)

    SvarSlet
  10. Hvor han er sød, bare han nu er frisk 1 dec. :)

    SvarSlet
  11. Åhr, hvor er han sjov- en rigtig mode nisse:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  12. Hvor er han sød
    Sov godt *KNUS*

    SvarSlet