Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 2. september 2012

En omgang gamle klude . . . .

Ja - det var det som jeg fik indkøbt lørdag formiddag på Brønshøjstorvs loppemarked.
Havde jeg så en ide om - hvad jeg skulle bruge kludene til ?
Åh, ja :-) de minder mig så meget om min barndoms sengetøj og jeg tænkte at jeg ville bruge stoffet til et lille patchworktæppe til Lauras dukkevogn.
- Åh - hvor jeg glæder mig til at komme igang :-)

OG nu har jeg pakket kludene ud -
Og nu skal de vaskes -
Og var det stykker af gammelt sengetøj ?
Hmmm. det var ikke hvad jeg regnede med at få ud af det.
Kig med igen senere idag :-) Så kan du se hvad de gamle klude gemmer .-)
Smutter lige en tur forbi den lokalekræmmerhal imens......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar