Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 23. august 2012

Nu med prikker på

For en tid siden så jeg de skønneste glas her hos SUSI og sådan nogle ville jeg meget gerne eje.
- Susi var hjælpsom , men desværre fandt jeg dem ikke -
Så må man jo lave dem selv .-)
Jeg har brugt color-dekor og en hultangen til prikkerne. Hærdes i ovnen ved 180 grader.        
 Matrialet kan købes HER

Jeg ønsker mig dog stadig de orginale glas fra Greengate :-)

6 kommentarer:

  1. hvor er de fine,,,, elskr jo prikker,men gad vide om det kan holde ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det virker meget solidt, men de må ikke komme i opvaskemaskinen .-)

      Slet
  2. Ihh... hvor er det smart ;o)
    Kunne da ikke gætte hvad de prikker var til.
    - Der er altså noget særligt over prikker og glassene er da blevet skønne.
    smart materiale.

    SvarSlet
  3. Ih - hvor fint.. Men ville ikke holde her, når de nu ikke må komme i opvaskeren... Der kommer jeg ALT i, og hvis ikke det kan holde til det skal jeg ikke eje det ;))

    SvarSlet
  4. Så fik du dine glas med pikker, super ide...de blev bare rigtig søde.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. iiiihhhh altså også med prikker på , det er så sødt men det er den pakke jeg har fået med pakkeposten i dag også , også så fin og sirligt du laver dine ting , lidt synd du ikke kan være der når "fastermette" er julemand ;)
    Tusind tak for gaven og sikke et sødt kort ;)
    Knus Mette

    SvarSlet