Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 27. august 2012

DIY. Lav din egen pynte snor

Det er sjovt og simpelt at lave sine egne skønne`"pynte snore"


Vikl bomuldsgarn om en pind.
Tegn nogle streger på tværs af snorene.
Jeg har brugt poster marker som er vandfast, og for ikke at ødelægge spidsen af tucherne har jeg "duppet" farven på.

Øv- ideen er ikke min - men set på Pinterest
Afprøvet af mig :-D

*Knus Gitte*

12 kommentarer:

  1. gud en sej ide, tror jeg da lige jeg skal afprøve

    SvarSlet
  2. Den stødte jeg også på på pinterest! Sindsyg sød ide. Gitte - mit faste læser virker her hos mig nu, vil du prøve igen? Tak!
    Dejlig dag til dig
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  3. Kære Gitte

    Du er da fuld af skønne ideer, tak!

    Stine:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en god ide, så kan man jo få alle de farver man har brug for.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. God ide - så kan man få snore i hele regnbuens farver :o)
    Og hvor det blevet nogle fine kurve - jeg er fristet men tænker lidt på arm/skulder... Har stadig mareridt fra sidst jeg var igang :o)

    En dejlig dag til dig og dine.
    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor smart Gitte! Alle karameller er nu spist og hvor smagte de godt:-) Tror jeg skal prøve din opskrift engang ved lejlighed:-)

    SvarSlet
  7. Det er jo en super smart ide og okay ikke altid at være først med det hele :o))
    - og jeg havde ikke set den, hvis ikke det var for dig.
    knus Hanne

    SvarSlet
  8. Det var da lige smart! Tak for god ide : )

    SvarSlet
  9. Herlig sjov ide. Til et anderledes bånd i en snæver vending ❤

    SvarSlet