Så nu skal der laves gravearbejde før vi kan få internet adgang :-( Hvornår det vil ske? Tja, jeg har ingen anelse - Håber at det bliver snart - vil så gerne dele nogle af mine små nye DIY med jer :-)
Sønnen fyldte 18 år igår - så vi fik købt et modem til hans bærbare - Han kunne ikke klare krisen længere :-)
Tiden hvor vi har været uden net, har været meget travl - Stor fest i haven i lørdags hvor sønnens 18 år blev fejret - Puha, sikken et hårdt job at arrangere en stor fest.
Fritiden er ikke blevet brugt så meget på den kreative side, men lidt har jeg fået lavet og jeg glæder mig til at TDC kommer forbi så jeg kan komme igang med bloggen igen.
Jeg vil også sige velkommen til de nye læsere som er kommet til i mellemtiden - håber at i holder ved her i krisetiden :-)
Håber at i alle har det godt.
Stort knus herfra Gitte
du er savnet...bed TDC skynde sig!!
SvarSletSuk fra Lene
uha ja jeg ville heller ikke leve uden. er så glad for at have netværk på arbejede, hjemme, på tlf og have en dongle (sådan en din søn har fået) kan ikke leve uden net....men arbejder jo også med IT til hverdag...
SvarSlet:-)
du er savnet
åh, bare elsker den film... griner så meget hver gang, at jeg får tårer i øjnene...
SvarSletmen skynd jer kære tdc, vi vil have Gitte tilbage...!
kh
Simone
Det er da næsten ikke til at holde ud ikke at kunne komme på nettet, håber det snart løser sig for jer
SvarSletTillykke med sønnen :o)
SvarSletKedelig krise, vi savner dig og dine kreative indlæg :o)
Øv Øv Øv :'(
SvarSletHos TDC går det vist kun op ad bakke og i stik modvind!
Bare rolig, vi holder ved. Tillykke med soennen, og god ventetid.
SvarSletØv hvor surt. Glæder mig til du er tilbage:-)
SvarSletØv øv og atter øv, hvor er det træls for dig, håber det hele kommer til at virke snart , savner dine indlæg❤
SvarSletØv ja det er da ikke til at klare - så er lysten da størst hvis men ikke rigtig kan
SvarSletstort trøste kram
Tillykke med sønnen godt i fik reddet ham fra krisen
Tillykke med sønnen. Træls at være uden internet. Puha kan slet ikke forestille mig det mareridt. Jeg er total afhængig :-)
SvarSletTillykke med sønnen.
SvarSletDu viser bare TDC din blog og siger: forklar lige mine venner, hvorfor I ikke har tiden til at hjælpe mig :D
Jeg savner dine faste indlæg og så sandelig også dine små hilsner.
Kh. Lis
Hvor er det træls for jer!!
SvarSletHåber snart det løser sig og Tillykke med sønnen.
Knus Susi
Det er da noget møg at være uden net.
SvarSletHåber det snart løser sig.
hilsen Mona
Glæder mig også til at du kommer tilbage igen med alt din dejlige inspiration :) Krydser fingre for at TDC skynder sig
SvarSletDet lyder godt nok anstrengende... glæder mig, at til du kommer "på" igen ;o)
SvarSletTillykke med sønnen. !8 år er en stor dag.
Hilsen Hanne
Hej Gitte,
SvarSletTillykke med sønnen, og godt at høre, at han er kommet på nettet.
Det lyder til, at du er ramt af en fejl på et større kabel. Disse er gravet ned i jorden, og ofte under, og på tværs af, fortove og veje.
Hvis fejlen på kablet f.eks. er på en strækning der løber under et fortov, så skal vi kontakte vores entrepenør i området, og bl.a. indhendte gravetilladelse fra kommunen, før vi kan komme i gang med fejlretningen.
Og hvis nu kablet er ét af de helt store med f.eks. 200 kobbertrådspar (dvs. 400 tråde), så skal vores teknikere først finde frem til præcis hvilket af de 200 trådpar de står og kigger på,der er fejl på og derefter foretage en reparation - som godt kan tage lidt tid, afhængigt af om det "bare" er at splejse et trådpar sammen, eller om en hel sektion af kablet skal erstattes (og så er det alle 200 trådpar, der skal splejses og testes, så der ikke kommer krydsede forbindelser).
Og til sidst, så er det nogle andre teknikere, der står for vurdering og retning af kabelskader, end dem, der kører rundt og besøger vores kunder. Når vores kørende teknikere måler sig frem til en kabelfejl, overdrager de sagen til kabelafdelingen, der så overtager sagen og sætter den ind i deres egen arbejdskalender.
Det er altså derfor, at den kørende tekniker ikke kunne sige noget mere specifikt. Jeg håber, at du har fået en nogenlunde fyldestgørende forklaring på dit forløb - hvis du sidder tilbage med spørgsmål, så er du meget velkommen til at skrive på socialemedier@tdc.dk.
Hilsen Ulf
TDC Kundeservice
Stort forsinket tillykke med sønnen. What a day.
SvarSletHænger på og sender gode vibrationer