Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 19. juni 2012

Krisen fortsætter

 


Og en masse øv `er herfra. Vi blev ringet op fra TDC i fredags og fik beskeden "ingen forbindelse"
Så nu skal der laves gravearbejde før vi kan få internet adgang :-(  Hvornår det vil ske? Tja, jeg har ingen anelse - Håber at det bliver snart - vil så gerne dele nogle af mine små nye DIY med jer :-)

Sønnen fyldte 18 år igår - så vi fik købt et modem til hans bærbare - Han kunne ikke klare krisen længere :-)

Tiden hvor vi har været uden net, har været meget travl - Stor fest i haven i lørdags hvor sønnens 18 år blev fejret - Puha, sikken et hårdt job at arrangere en stor fest.
Fritiden er ikke blevet brugt  så meget på den kreative side, men lidt har jeg fået lavet og jeg glæder mig til at TDC kommer forbi så jeg kan komme igang med bloggen igen.

Jeg vil også sige velkommen til de nye læsere som er kommet til i mellemtiden - håber at i holder ved her i krisetiden :-)

Håber at i alle har det godt.

Stort knus herfra Gitte

18 kommentarer:

  1. du er savnet...bed TDC skynde sig!!

    Suk fra Lene

    SvarSlet
  2. uha ja jeg ville heller ikke leve uden. er så glad for at have netværk på arbejede, hjemme, på tlf og have en dongle (sådan en din søn har fået) kan ikke leve uden net....men arbejder jo også med IT til hverdag...
    :-)
    du er savnet

    SvarSlet
  3. åh, bare elsker den film... griner så meget hver gang, at jeg får tårer i øjnene...

    men skynd jer kære tdc, vi vil have Gitte tilbage...!

    kh
    Simone

    SvarSlet
  4. Det er da næsten ikke til at holde ud ikke at kunne komme på nettet, håber det snart løser sig for jer

    SvarSlet
  5. Tillykke med sønnen :o)
    Kedelig krise, vi savner dig og dine kreative indlæg :o)

    SvarSlet
  6. Øv Øv Øv :'(

    Hos TDC går det vist kun op ad bakke og i stik modvind!

    SvarSlet
  7. Bare rolig, vi holder ved. Tillykke med soennen, og god ventetid.

    SvarSlet
  8. Øv hvor surt. Glæder mig til du er tilbage:-)

    SvarSlet
  9. Øv øv og atter øv, hvor er det træls for dig, håber det hele kommer til at virke snart , savner dine indlæg❤

    SvarSlet
  10. Øv ja det er da ikke til at klare - så er lysten da størst hvis men ikke rigtig kan

    stort trøste kram

    Tillykke med sønnen godt i fik reddet ham fra krisen

    SvarSlet
  11. Tillykke med sønnen. Træls at være uden internet. Puha kan slet ikke forestille mig det mareridt. Jeg er total afhængig :-)

    SvarSlet
  12. Tillykke med sønnen.

    Du viser bare TDC din blog og siger: forklar lige mine venner, hvorfor I ikke har tiden til at hjælpe mig :D

    Jeg savner dine faste indlæg og så sandelig også dine små hilsner.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  13. Hvor er det træls for jer!!
    Håber snart det løser sig og Tillykke med sønnen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  14. Det er da noget møg at være uden net.
    Håber det snart løser sig.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  15. Glæder mig også til at du kommer tilbage igen med alt din dejlige inspiration :) Krydser fingre for at TDC skynder sig

    SvarSlet
  16. Det lyder godt nok anstrengende... glæder mig, at til du kommer "på" igen ;o)
    Tillykke med sønnen. !8 år er en stor dag.
    Hilsen Hanne

    SvarSlet
  17. Hej Gitte,

    Tillykke med sønnen, og godt at høre, at han er kommet på nettet.

    Det lyder til, at du er ramt af en fejl på et større kabel. Disse er gravet ned i jorden, og ofte under, og på tværs af, fortove og veje.

    Hvis fejlen på kablet f.eks. er på en strækning der løber under et fortov, så skal vi kontakte vores entrepenør i området, og bl.a. indhendte gravetilladelse fra kommunen, før vi kan komme i gang med fejlretningen.

    Og hvis nu kablet er ét af de helt store med f.eks. 200 kobbertrådspar (dvs. 400 tråde), så skal vores teknikere først finde frem til præcis hvilket af de 200 trådpar de står og kigger på,der er fejl på og derefter foretage en reparation - som godt kan tage lidt tid, afhængigt af om det "bare" er at splejse et trådpar sammen, eller om en hel sektion af kablet skal erstattes (og så er det alle 200 trådpar, der skal splejses og testes, så der ikke kommer krydsede forbindelser).

    Og til sidst, så er det nogle andre teknikere, der står for vurdering og retning af kabelskader, end dem, der kører rundt og besøger vores kunder. Når vores kørende teknikere måler sig frem til en kabelfejl, overdrager de sagen til kabelafdelingen, der så overtager sagen og sætter den ind i deres egen arbejdskalender.

    Det er altså derfor, at den kørende tekniker ikke kunne sige noget mere specifikt. Jeg håber, at du har fået en nogenlunde fyldestgørende forklaring på dit forløb - hvis du sidder tilbage med spørgsmål, så er du meget velkommen til at skrive på socialemedier@tdc.dk.

    Hilsen Ulf
    TDC Kundeservice

    SvarSlet
  18. Stort forsinket tillykke med sønnen. What a day.

    Hænger på og sender gode vibrationer

    SvarSlet