Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 21. juni 2012

DIY. Syede jordbær

                                                    JORDBÆRTID :-)

Jordbær i en ærtebælg ? Hmm. næ, nej den går vist ikke :-)


Røde og grønne jordbær til pynt eller legemad


Klip en cirkel som har en diameter på 8 cm.
Klip cirklen som vist på foto - fold sammen og sy siden - vend og ri rundt langs kanten, træk sammen samtidig med at der fyldes.
Hækl 10 lm til stilken.
Blade: 5 lm, saml til en ring med 1 km.
Hækl omkring ringen* 1 lm, 1 hstgm, 1 stgm, 1 dstgm, 1 stgm, 1 stgm, ½ stgm *
gentag *til* 4 gange mere, ialt 5 blade.
Sy bladene på bærret.
Design Gitte Blinkilde
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tusinde tak for jeres søde kommentarer til vores krise.
Vi har endnu ikke hørt fra TDC - så jeg kan sagtens forestille mig at det tager et godt stykke tid før vi får nettet derhjemme tilbage.
Men jeg kommer med et par indlæg om ugen - møder selvfølgelig 1 time før på jobbet :-)
Så i må bære over med mig da jeg desværre ikke kan kommenterer hos ret mange af jer - 1 time er jo ikke meget tid til at blogge i.
Dog læser med glæde alle kommentarerne på min blog :-D
Håber at i alle får en dejlig dag.
Jeg kommer tilbage igen imorgen.

Knus Gitte

11 kommentarer:

  1. Wauhh - de er godt nok søde :o)

    Knus Jo

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne. Tror da jeg skal have lavet lidt til min gamle mormor, når vi skal til hendes fødselsdag på søndag:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de da helt vildt søde. Dem må jeg vist prøve at lave nogle af ;o)
    Tak for den fine ide.

    SvarSlet
  4. lækre jordbær :O)
    og ærtebælg ....
    masser af tid til sysler når der ingen net er ...
    håber alligevel TDC skynder sig ...
    go weekend

    SvarSlet
  5. uhmmm masser af jordbær

    SvarSlet
  6. hvor er de søde de små jordbær, ærgerligt med din netforbindelse, det er da utroligt det skal vare så længe,
    rigtig god week-end til dig
    knus

    SvarSlet
  7. hvor er de søde og tak for DIY :)

    SvarSlet
  8. De er da godt nok rigtig søde !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  9. De er simpelthen så søde! : )

    SvarSlet
  10. Hold da op... hvor laver du også nogle fine ting :)
    Er nu fast læser hos dig ;)

    SvarSlet