Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 7. maj 2012

Dame Edna


- Har inspireret mig til at lave et broderi til et solbrille etui :-)
Denne gang forsøgte jeg mig med at sy et andet slags etui end mine forrige - syntes at det blev ok.
Jeg elsker at kaste mig ud i at experimentere med nye ideer - Dog er det ikke alle som lykkes :-)
Stoffet ser lidt mystisk ud på fotoet, men det er hør :)


På onsdag kommer her en ny giveaway og etuiet kan vindes m.m.

God mandag.

Knus Gitte

6 kommentarer:

  1. Den er jeg vild med - stoffet er meget lækkert - detaljerne i top. Flot flot

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det skønt det broderi og etui, både farver og form...
    Åhh, jeg skal da være med i din give away, har lige fået nye solbriller, ikke a la Dame Edna men med styrke:))

    SvarSlet
  3. Super god ide det vil jeg prøve,

    SvarSlet
  4. Hi Hi, ja dte er da vist Dame Edna:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  5. aaa det er herligt, jeg elskede at se Dame Edna med det lilla hår spillet af Barry Humphries,jeg lå flad af grin ,,Brille etuiet er smadder flot..... Du er altså smadder kreativ ♥

    SvarSlet
  6. Herligt, intet mindre end herligt

    SvarSlet