Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 23. april 2012

Et lille broderi


Et lille broderi så dagens lys igår.
Efter at have set forskellige skønne broderier hos flere bloggere - fik jeg lyst til at prøve :-)
Jeg tror at det er vanedannende - smiler -
Jeg skal lige finde mig nogle motiver så går jeg igang med nål og tråd igen.
Og hvad jeg skal bruge dem til ?
Ja det ved jeg ikke - endnu -

I øvrigt er jeg blevet inviteret til loppemarked "igen"
Lige præcis der hvor jeg har været på et "pinligt" besøg før.
Så må vi se om jeg tør at dukke op igen :-)

God mandag til jer allesammen .

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin.. Har også gået og tænkt tanken om at kaste mig ud i de broderier der er rundt hos andre.. Det ser så hyggeligt ud..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fint broderi :o) loppemarkede, ja men du gjorde da opmærksom på dig selv og det gav bonus :o)

    SvarSlet
  3. yndigt broderi,,,

    SvarSlet
  4. Yndigt - føler mig helt henført til Alice i Eventyrland

    SvarSlet