Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 10. april 2012

DIY: Broderet rosetter


Ja - det var så den påske ferie.
Jeg har ikke fået lavet så meget kreativt i påsken (en dum skulder) men lidt er det blevet til.
Jeg er igang med at broder rosetter og det er vildt hyggeligt at sidde med :-D
Og jeg er overrasket hvor hurtigt og nemt det er.
Så her får i lige en hurtig lille DIY


Tegn en cirkel på stoffet.
Stik nålen op i kanten af cirklen, ned i midten og op igen lidt henne i kanten med tråden under nålen.
Og lad være med at sy det sammen med dit tøj - smiler -

Håber at i alle har haft en god påske.
Det er skønt at starte jobbet på en tirsdag (jeg hader mandage) :-D

Knus Gitte

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - Det kunne man da godt få nogle skønne detaljer ud af:-)

    SvarSlet
  2. Ja de er så søde og nemme at lave og der er så mange mugligheder evt. med en fin knap i midten og så det ternet stof det er så skønt.

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint , ved du om og hvor jeg kan købe sådan en træring som du har sat på ??
    Kunne godt tænke mig at prøve
    Tak for DIY
    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej mette. Mon ikke Panduro har ? Cchobby har, men de er ikke særlige gode.
      Min er et arvestykke gammel og god .-D

      Slet
    2. Tak skal du ha`det vil jeg prøve ;)

      Slet
  4. Hvor er de fine de små blomster på det ternede stof,,,spændt på hvad det ender med ?

    SvarSlet