Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 17. marts 2012

En skøn omgang post :)

Sjælent at man bliver i godt humør når man har været i postkassen.
Men det blev jeg idag :)
Jeg fik uventet et sødt brev med nogle skønne designede kort fra Migogipsen Tusinde tak :)
HendesVerden lå også i postkassen. Jeg har 4 design med i næste uge bla. papirklippet som i kan se.
Meget pudsigt har Stjernesysler en boligreportage med, og jeg glæder mig til at læse artiklen.
Boligliv abonnerer jeg på.
Jeg har kun lige skimmet det hele hurtigt igennem og glæder mig til at jeg om et par timer smider mig i sofaen med en kop kaffe og dejligt læse stof.
Så selvom dagen startede med gråvejr bliver den hyggelig.
God lørdag til jer alle.

Knus Gitte

6 kommentarer:

  1. Smiler Gitte hvorfor var det lige jeg igår sad og tænkte på om det mon var dit fine kreative indlæg NOK ikke uden grund.De er super flotte Knus og rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. HOV HOV opdagede da lige dit søde link i dit indlæg TAK TAK det samme har jeg lige fået gjort i mit :-)))))Knus igen

    SvarSlet
  3. HVOR FEDT - der er gang i dig - spændende spændenden - nyd weekenden.

    SvarSlet
  4. Hej Gitte.
    Tak for din kommentar, ja lidt tøsefornærmet er jeg vist i dag.
    Jeg har en masse praktiske ting jeg skal/er ved at ordne her hjemme i dag.
    Går så lige forbi pcen og ser dit indlæg. Og bliver nu vildt fristet til at tømme min postkasse, for at se om boligliv ligger derude. Men.............
    Er lidt bange for, hvordan det vil gå med de praktiske opgaver, hvis jeg tømmer den postkasse nu:-))))
    Spændende med Hendes verden, det kan jeg heldigvis først købe på mandag :-)
    God lørdag til dig fra mig
    Knus Anette

    SvarSlet
  5. Jeg skal da helt sikkert ha købt Hendes verden på mandag...
    tak for hilsen på min blog ....

    SvarSlet
  6. Hvor hyggeligt. Din papirklip ser så fine ud.

    Lørdagsklem.

    SvarSlet