Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 8. december 2011

Hæklet låg til genbrugsglas.

Jeg fik lige en ide, som måtte afprøves...... ved ikke rigtig hvad jeg syntes om den ? andet end den er sjov.
Jeg hæklede en cirkel som målte lågets diameter, derefter hæklede jeg en omg fm i bagerste maskeled - derefter ca. 2 cm fm og sluttede af med hæklede buer. Næsen er en filt kugle fra Søsterne Greene
Hvis i har lyst er den hurtig at hækle :)

2 kommentarer:

  1. Simpelthen en super fin ide du der har fået.
    Og så må du lige hjælpe mig lidt, kender vi hinanden andet steds fra end bloggen??

    Stine:)

    SvarSlet
  2. Stine: Nej det gør vi ikke. Jeg kende dit navn fra dine design hos Hendesverden, hvor jeg har været freelance de sidste 8 år. (Fik ikke tid til at komme til sammenkomsten for freelancer i år)
    Gitte

    SvarSlet