Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 22. oktober 2011

Mos kugler.

Herhjemme har vi en "mosplæne" det skulle have været en græsplæne, men næ nej. Så jeg tænkte kreativt, at mossen måtte bruges/udryddes, tilsidst ender det måske med at jeg får brugt alt mossen, så der kan såes nyt græs. Kuglerne er formet i hånden som en snebold og vikles tilsidst ind med vindseltråd. Jeg har flere ideer med den mos, men jeg venter til vi kommer lidt nærmere julemåneden. Jeg vil slutte med at sige Velkommen til de nye læser som er kommet med for af følge min blog. :)

2 kommentarer:

  1. Super ide, jeg har også masser af mos på min plæne, så det bliver vist til kugler i år.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Elsker også at arbejde med mos. Desværre holder mosset fra plænen ikke længe indendørs. Men det er lækkert materiale. Jeg laver altid juletræer og kugler i dec

    SvarSlet