Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 7. september 2011

Cupcake nøgleringe

Er de ikke søde? Jeg har hæklet dem på nål nr. 1,5 med broderigarn. Hvis der er nogle som ønsker at jeg ligger opskriften her, så skriv en kommentar, og så laver jeg den en af dagene. Har ikke lige tid nu da jeg skal til min første zumba lektion :-))) Spændene om jeg kan finde ud af det, har gået til riverdans i 7 år, så ved ikke om mine ben vil noget andet end det jeg får besked på. hi hi
VEJLEDNING:
Hækl 2 lm. (en magisk ring) 6 fm i første lm. 1 omg/ 2 fm i hver fm. 2 omg/ *1 fm, 2 fm i samme fm*. 3 omg/ *2 fm, 2 fm i samme fm*. 4 omg/ 3 fm, 2 fm i samme fm* 5-12 omg/ fm i hver fm. Bryd garnet. Bund: Hækl som toppen til og med 4 omg. Hækl bunden til toppen, samtidig med at der fyldes. Hækl en omgang picotter = *3 lm, 1 fm i 1 lm, spring 1 m over, 1 fm* gentag *til*. Glasur: 2 lm, 6 fm i første lm. 1 omg/ *4 lm, vend og hækl fm tilbage, 1 km* Perlen skal have en hul størrelse hvor o.ringen fra nøgleringen kan komme ind. God fornøjelse <3

4 kommentarer:

  1. Hep hep, gerne for de er så søde (det er vel dem du også lavede ringe af ?) Jeg kan følge opskrifter men selv dividere ned, nej. Rigtig god Zumbalyst. Det er superfedt !

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde, jeg vil rigtig gerne have opskriften, de skal helt sikkert prøves.

    Håber du fandt ud af zumbaen.

    Marlene

    SvarSlet
  3. Fingerringene var et nørkele arb. hæklet med kun to tråde broderigarn, flere masker og lidt mindre. Nøgleringene er meget nemmere :) Går ind og skriver vejledningen lige om lidt. Ja, fandt noglelunde ud af zumbaen, fik pulsen op - smiler

    SvarSlet
  4. Tak for den Gitte :) O morgen vil jeg prøve den, for er på vej ud af døren...God aften

    SvarSlet