Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 21. februar 2015

Sikken da en forandring.

Jeg har malet mit kedelige skab, som står i min hule.
Det har været en meget længe drøm, som jeg endelig fik taget mig sammen til at udføre.
Tilda stoffet som hænger på de indvendige låger er noget som jeg har byttet mig til og malingen har jeg købt på tilbud til kun 15 kr.

På siden af skabet, har jeg hængt en knage op, som jeg havde liggende i gemmerne.

De gamle porcelæns knopper på låger og skuffer, er nogle som jeg "fiskede" fra nogle gamle skabe som skulle smides ud.

Sådan ser der ud i min hule og det er her at jeg bruger meget af min sparsomme fritid, hygger, syer, hækler, ser tv og laver nye design.
I morgen går jeg i gang med at friske den anden side af rummet op :-)

Jeg fik desværre ikke taget et billede af skabet inden.
Men her ser i det inden at jeg blev helt færdig :-)
*Gitte*

10 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint ♥
    Det er så dejligt, når man har taget sig sammen til at få gjort noget af det, man har drømt om.
    Jeg elsker Tildastoffer o:)

    kh Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Vibeke <3 Jeg er glad over at jeg fik taget mig sammen :-)

      Slet
  2. Forandring med maling er altid en fornøjelse, tillykke med det fine arbejde og dejlig dejlig hule du har:)
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak <3 Fantastisk hvad en omgang maling, kan udrette :-)

      Slet
  3. Åh! Jet skal altså også have malet mit gamle klædeskab snart - når jeg ser hvilken forandring maling har gjort for dit, så får jeg endnu mere lyst til at komme i gang ;)

    Så fint det er blevet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler Karina, det er bare at hive sig selv op i nakken. Når man først kommer i gang, så tager det egentlig ikke så lang tid :-)

      Slet
  4. Åh, det ser fint ud ... og så bliver man så inspireret af at have lækre omgivelser, ikk´ ?

    SvarSlet
  5. Det er blevet rigtigt godt. Et hyggeligt kreahjoerne du har vist os. Et man faar lyst til at tilbringe sin tid i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Lin. Jeg nyder at tilbringe min fritid i hulen :-)

      Slet