Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 2. august 2014

Hæklet hønse håndklæde + diagram

Så er ferien, ved at være slut og så må det være tiden til at blogge lidt igen :-)
Vores ferie har desværre været meget trist - pga. et dødsfald så vi valgte at blive hjemme i 3 uger, men vejret kan vi da ikke klage over <3
Noget af min ferie er gået med at hækle og det endte bla. med dette køkken håndklæde.
Passer perfekt til et hjem med høns.

Den fine gamle emalje skål, fandt jeg på et loppemarked i dag og selvfølgelig skulle den da med hjem.
Skålen skal bruges til hønse foder.

Hvis der er nogle af jer derude som får lyst til at hækle høns med ind i jeres håndklæder så har jeg tegnet et diagram til fri afbenyttelse!

*Gitte*

1 kommentar:

  1. Du er altså et knag til at hækle.

    Det er så sødt, rigtig mormor stil :-)

    Knus Susi

    SvarSlet