Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 25. september 2013

Gem de små blomster frø . . . .

.:.... i små genbrugsglas med små hætter på.
Så kan synet nydes og der kan være en forventningsglæde til de skal såes igen til foråret :-)

 
Den gamle Dymo, fik jeg i går og tankerne røg tilbage til min barndom !
Min far havde en magen til og jeg elskede at sidde og lege med den.
Nu kan jeg lege lidt videre :-)
Men hvad gør jeg hvis der pludselig ikke er mere "klisterlabels" ??
Tror sørme ikke at det kan købes mere :-( Den er jo næsten antik :-)
 
-God dag derude-
 
*Gitte*

9 kommentarer:

  1. Du kan være helt rolig, Gitte ... Strimler/tape til din gamle Dymo forhandles en del steder, om ikke andet, så på nettet.
    Jeg har en rød Dymo fra min barndom liggende ét eller andet sted i gemmerne, men opgav på forhånd at lede efter den, så jeg købte en sprit-ny fra England sidste år ... med tape i neon-farver og sort (den er med på fotoet af "redskaber" i min "Gavebog").
    God fornøjelse med legetøjet! :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. hvor er det en smuk måde at opbevare frøene på

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin og forventningsfuld ide. Som Lisbet skriver kan man heldigvis sagtens købe nyt tape til de gamle maskiner.

    SvarSlet
  4. Super sød ide, den må jeg huske :-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Det var da en god idé, med små glas med fine låg .... så pynter de samtidig :-) Kh

    SvarSlet
  6. Fin idè og jeg sidder her med et smil på læben, for jeg husker også den gamle Dymo ;))
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  7. Sikken en fin ide.

    Jeg har af og til tænkt på at samle frø. - Men så er det hellere ikke blevet til mere.
    Men måske i sådanne fine glas... Måske en ide til weekenden.

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  8. Tak for den gode ide, nu må jeg have samlet frø i we:-)

    SvarSlet
  9. Sådan en maskine har jeg også haft en gang - den var guld værd :)

    SvarSlet