Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 4. februar 2013

En lille Mumitrold pude - DIY-


Den lille pude syede jeg i fredags.
Inspirationen fik jeg fra denne måneds Boligliv.
Jeg tegnede en mumitrold op på et stykke hørstof, derefter syede jeg på de optegnede streger med 2 mm stinglængde og syede stykket sammen med bomuldstof ret mod ret.
Super nemt :-)
Måske du har lyst til at prøve ?

*Gitte*

14 kommentarer:

  1. hvor er det bare en sød idé

    SvarSlet
  2. NØJ hvor er den da bare blevet skøn.

    SvarSlet
  3. Vad söt Muumintroll !!!Älskar dessa speciellt Lilla My :)

    SvarSlet
  4. Den er utrolig fin, er helt vild med den enkle stil :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den kær , du er bare super go til det der ;)
    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Nej altså... Og jeg der er så vild med Mumi... Jeg må se at i gang!
    Fantastisk fin Mumi, Gitte :-)

    SvarSlet
  7. Skøn idé, Gitte! Er helt forelsket i den Mumitrold :-)

    SvarSlet
  8. God idé med Mumi! :) Da jeg læste bladet, dvælede jeg også ved de søde puder og tænkte, at de var vildt kære og at man da måtte kunne lavenoget lign. selv? Men jeg havde ikke lige tænke på en 'mumificering' - super kært! :)

    SvarSlet
  9. supersmart! jeg elsker mumitrolde :0) hilsen Ulrike

    SvarSlet