Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 1. maj 2012

Endnu en dejlig dag


Har nydt endnu en fridag i dag - jeg har siddet i haven i et par timer og hygge broderet.
(Og fået soleksem, selvom jeg har brugt solcreme :(- godt at jeg skal på job i morgen og slipper for alt den sol. hmm.)


Hvad mine broderier skal bruges til ? Det har i jo nok gættet ?



Det har noget med briller at gøre :-)


Dette par er godt nok stærke :-)
Bare rolig det er ikke mine - men alligevel er det mine - Det har været min faders briller da han var en lille purk og nu passer jeg på dem.

Knus Gitte

4 kommentarer:

  1. Slap hjemmekontoret tidligt i dag - hvem gider fakturaer når solen skinner lige ind ad vinduet..?
    Det koster aftenarbejde, men gav nogle fine hvide striber hvor bh'en sad. Masser af D-vitaminer på kontoen, men heldigvis ingen soleksem.
    Ha en dejlig aften - uden for meget kløe.
    Kh

    SvarSlet
  2. Mon du skal have dig et nyt brilleetui ? Skønt det endeligt er blevet vejr til at man kan sidde udenfor med sine sysler :)

    SvarSlet
  3. Man bliver helt bidt af det broderi- tør næsten ikke komme igang. Knus Heidi

    SvarSlet
  4. å nej pas på det soleksem kære, jeg smilede helt sommerglad da jeg så det sjove broderi, du er altså go´er du ♥

    SvarSlet