Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 26. januar 2012

Påbegyndt med fastelavnsriset.

Mangler så bare lige legetøjet ?
Jeg var i Føtex, men det eneste lyserøde jeg fandt var en lille barbarpapa til 70 kr.
Syntes at den var for dyr, så jeg købte noget garn istedet for.
Nu er jeg gået igang med at hækle en.
Jeg bruger ikke noget mønstre, men håber at det bliver et ok resultat.
Så måske kommer der en ny DIY

Må i alle have en god torsdag .)

7 kommentarer:

  1. Lige min farve :-)Glæder mig til at se hvad det skal blive til Knus Else

    SvarSlet
  2. Sikke et sødt fastelavnsris(:
    Og er vild med garnfarven(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det bliver et fint fastelavnsris :o)
    mvh Mona

    SvarSlet
  4. Det bliver da et flot fastelavnsris. Jeg er helt vild med dine papirsblomster.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Det blir nok et kjempeflott fastelavensris! ;o)

    SvarSlet
  6. Jeg skal nok vise det færdigt :)

    SvarSlet
  7. Der er da en lille pige der bliver ovenud glad.

    SvarSlet