Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 6. november 2011

Hjemmebagte småkager

Så er jeg ved at være klar til at bage småkager. Jeg har valgt at bage "oldemors brunkager", som udstikkes som grise, puslespils brikker, runde med og uden huller. Dejen står på køl. Det bliver spændende hvordan de bliver for selvfølgelig stod man lige og manglede hjortetakssalt, så jeg valgte at blande bagepulver i ???????
Fortsættelse følger.....
Jeg er vil med min udstikker form. Jeg har købt den i Spanien, syntes at det er morsomt at besøge isenkræmmere i udlandet, fordi de har så mange anderledes redskaber.

Småkagerne blev gode og sprøde. Kan i dufte dem ???

6 kommentarer:

  1. Nej desværre ikke :-( Ville ellers også hellere smage :-)

    Lene

    SvarSlet
  2. Et hold er bagt her men også næsten spist :-)Har også købt den fine bog:-)Else

    SvarSlet
  3. Amo´s bage bøger er rigtig gode, og billige. Jeg har alle 4, de bliver brugt flittigt og ikke en af opskrifterne, som jeg har afprøvet er mislykket. Så de anbefales varmt herfra

    SvarSlet
  4. Hej Gitte...

    Hvor er det bare en dejlig form du har fået med hjem fra spanien... Giver virkelig noget andet, og så kan man da også tillade sig at bage småkager på andre tider af året, uden at skulle bekymre sig om formen på kagen... Er jo ikke så sjovt med juletrær og grise i maj...!

    Men jeg er da glad for at høre jeg ikke er den eneste der er i bagehumør... Havde virkelig lyst til at bage specier i går, men tænkte jeg hellere måtte lade være... Der er jo langt til jul endnu, og de ville nok ikke engang holde til den 1.uge i december...

    kh
    Simone

    SvarSlet
  5. Uhm... hvor ser de gode ud.
    Det er lige før jeg kan dufte dem:-)
    Nu varer det heller ikke længe før jeg skal igang.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Vild med puslespilsudstikkeren. egentlig aldrig tænkt på at kigge efter sådan nogle ting når vi er udenlands, men mine øjne er vidt åbne næste gang !

    SvarSlet