Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 30. november 2011

Pause...

Min kreative verden, holder lige en kort pause. Dagen imorgen, har jeg ventet på i 5 måneder, og jeg glæder mig til den er overstået. Skal opereres i knæet, men har garderet mig med garn, bøger og ugeblade. Har cleanet hele hytten og faktisk streeset så meget rundt de sidste par dage at det bliver rart, med et par dage med benet oppe :)
Ha´det godt allesammen og i øvrigt velkommen til mine nye læsere, jeg kommer snart igen :)

8 kommentarer:

  1. Kender godt følelsen, at nu skal det bare overståes :-) Held og lykke med det.

    SvarSlet
  2. Pøj pøj med det - Glæder mig til du vender frisk tilbage ;)

    SvarSlet
  3. Du må da glæde dig som et lille barn, til at få fixet knæet - lang tid at gå og vente - og heldigt der endnu ikke er isglat - så du kan få trænet op stille og roligt. Knæk og bøj til dig.

    SvarSlet
  4. det er godt nok længe og vente - ønsker dig held og lykke med operationen og vil glæde mig til, at du er på blogen igen :-)

    SvarSlet
  5. Pøj pøj med operationen. Glæder mig til du er tilbage igen frisk og veloplagt som altid med dine gode og brugbare indlæg.

    kh. Lis

    SvarSlet
  6. Håber alt er gået vel. Dejligt du endelig kom for. Rigtig god bedring :)

    SvarSlet
  7. Håber alt er gået vel - det bliver vist ikke nemt for dig at skulle holde pause ;-)

    God bedring.

    Knus

    SvarSlet
  8. Jeg håber det er gået godt....vi venter på dig og alle dine idéer

    Kram
    Lene

    SvarSlet