Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 4. november 2012

Nødder - Nødder - Nødder

Nøddehøsten har været overvældende i år.
Kan ikke spise dem alle og jeg har efterhånden bagt alverdens nøddekager.
Derfor en lille hygge krans :-)

Lidt valnødder har jeg fået af en kollega - de skal lige vaskes i noget atamon og så er de klar til at komme indenfor i nøddeskålen.

Sørme om jeg ikke er blevet færdig med mit "langtids" tæppe.
Desværre er jeg blevet så træt af det og fundet ud af at jeg ikke kan lide farverne.
Kender i det ? :-)
Nå men pyt vejret har været/ er dejligt idag .-)

*Gitte*

14 kommentarer:

  1. Sikken en sød krans og det er da skønt at nødderne kan bruges til andet end at spise når nu du har så mange iår :-)

    Synes nu dit tæppe er smukt, men kender det godt det med at man bliver træt af farverne tror det er fordi, at det er noget man har siddet med så længe så læg du det lidt på hylden og så kan det være, at du pludseligt synes det er fedt igen :-)

    SvarSlet
  2. Kransen er virkelig sød.
    Jeg er heller ikke helt vild med farverne, men smukt håndværk.

    SvarSlet
  3. helt vild fin krans, så er det jeg spørger har du brugt en limpistol,da du lvede den ?
    Jeg har lige været på julebesøg i dit hyggelige hjem, fik bladet af min mor ;O)

    SvarSlet
  4. Skøn krans af nødder. Er de limet sammen med limpistol?

    Tæppet er fint at skue. Det er da rolige og varme farver her til efterår/vinter synes jeg. Giv det da lige en chance, måske varmer det på den gode måde, hvem ved ? Det finder du jo kun ud af ved at prøve. Ellers arver jeg vist gerne.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Det var da superærgerligt at du er blevet træt af de farver. :-) Men det kender vi vist allesammen... Flot krans du har lavet der. kh Tina

    SvarSlet
  6. Hvor er den krans af nødder bare SMUK! Åh, er helt misundelig :)

    Kram Kristine

    SvarSlet
  7. Det er bare en rigtig god idé at bruge nødder i kransen. Det ser godt ud :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Jamen så må du jo glæde en anden med tæppet :)

    SvarSlet
  9. Jeg vil ligesom en anden høre hvordan du har lavet kransen??

    Hilsen Karina

    SvarSlet
  10. åh hvor ville jeg gerne have et hasseltræ i min have <3

    SvarSlet
  11. Nødderne er limet på en træring (jeg lige havde liggende :-))Brug endelig ikke limpistolen - limen fæstner ikke - jeg har brugt locitite lim nr. 414 som er så super stærkt at man skal passe på ikke at lime nallerne sammen (det har jeg også prøvet :-))

    SvarSlet
  12. Hvor er den bare blevet fin din nøddekrans.

    Den passer jo lige i farven til dit smukke tæppe <3

    Ha´en dejlig uge

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. Smukt!
    Du er fuld af gode ideer ;-)
    Skøn uge til dig knus

    SvarSlet
  14. Genial tips til valnødderne - det kendte jeg ikke :)
    Smuk krans, simpel, men smuk og dit tæpper vildt sødt.

    Jeg hækler heldigvis i mange farver og håber at det kan læse problemet med at have fået nok når det en dag er færdig - tiden vil vise...

    SvarSlet