Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 3. november 2012

Idag

Skal vi en tur til Helsingør.
Dukken skal hjem og bo hos Laura og jeg er så spændt på hvad Laura syntes om hende ?
Det er lige før at jeg ikke nænner at skille mig af med hende :-)
Men der er blevet købt skumgummi ind i store mængder og i næste uge går jeg igang med at lave min egen skønne dukke - Det bliver så sjovt.

Velkommen til jer nye læser og en god weekend til alle :-)
*Gitte*

10 kommentarer:

  1. den er bare såååååååååå fed.... kommer der en DIV på den?
    hilsen Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis. Jeg ved ikke om det bliver besværligt at lave en opskrift, men her kommer ihvertfald nogle billeder til inspiration :-)

      Slet
  2. Hold fest den er skøn den dukke, en dukke man kun kan blive glad af at se på ,, du er altså fantastisk Gitte ❤
    Rigtig god week- end❤

    SvarSlet
  3. Skøn dame, det bliver sjovt at se din egen :)

    SvarSlet
  4. skøn dukke håber hun bliver glad for den, og at du kunne få dig selv til at give den væk :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er hun fin. Jeg blev begejstret og glad af at se på billedet. Jeg kan godt forstå det var svært at give den videre men når du nu skal igang i næste uge med en mere, er jeg sikker på det hjalp lidt på humøret.
    Jeg glæder til at se dine nye dukker i næste uge.

    Kh. Lis, som også ønsker dig en god week-end

    SvarSlet
  6. Hvor er den dukke sød...spændende hvad du kan få ud af alt de skumgummi ;D God arbejdslyst og skøn søndag til dig...knus

    SvarSlet
  7. Ja, hun er virkelig en glad, lille en. Glæder mig til at se dem, du får lavet :)

    SvarSlet
  8. Skøn, kitschy Lady! Er spændt på at se din egen udgave... :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet