Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 1. november 2012

Endelig ....


Blev jeg færdig med den lille strikkede trøje til Laura. Den har virkelig trukket tænder ud. Syntes at det har taget en evighed at strikke den og den hang mig faktisk langt ud af halsen. - Men færdig strikkes skulle den og jeg fik lagt sidste hånd på værket igår :-) Det var meningen at der skulle hækles 9 firkanter som bort - men jeg orkede simpelthen ikke alle de ender som skulle hæftes og fik kun hæklet en enkel firkant. Tilsidst endte det så med en "fri fantasi" bort.
*Gitte*



13 kommentarer:

  1. Du er da fantastisk dygtig Gitte! Det er sjovt, motivationen er ofte størst i starten og ikke til slut, selvom det er der man kan få sit færdige resultat.

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare flot! Du er virkelig dygtig..

    Kram Kristine

    SvarSlet
  3. Hvor er den kær.
    Du har godt nok også været aktiv siden din hjemkomst :o)Har printet nogle af poserne ud. Er sikker på der kommer en anledning hvor de kan fyldes med guf.

    Ha en dejlig dag - har lige luftet hunden. Det er stadig lige hunde-hamrende-koldt skulle jeg hilse og sige...

    SvarSlet
  4. Hvor er den altså bare sød kan nu bedre lide din fri fantasihæklet kant end alle de firkanter ville også dø over alle de ender :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare fin - det er egentlig rart at læse at der også er noget håndarbejde som du bare er træt af, det er det der altid har været mit store problem med strikketøj, jeg mistede tålmodigheden da der var aaaaalt for laaaang tid tilbage - jeg har fået strikket et par bluser til Celine, men jeg gad kun når det var til de helt små størrelser, så da hun blev en 3-4 år var det slut med det ;-)

    Knus

    SvarSlet
  6. Det har været besværet værd, Laura bliver glad for den nye trøje, og du bliver glad når du ser gende i den. den er smadder sød ,,,
    kram herfra

    SvarSlet
  7. Heldige lille pige, hende Laura. Flot, flot trøje!

    Hvad er der nu galt med at hæfte ender? Er jeg mon den eneste i verden, der ikke ligefrem hader dén tjans? :-D

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  8. Borten er smuk og passer helt perfekt til blusen, der også er utrolig sød.
    Jeg er vild med farvevalget!

    SvarSlet
  9. Den er så fin, kender godt når strikketøjet bliver for meget og lysten forsvinder. Men du fik den færdig :o)

    SvarSlet
  10. Den var værd at kæmpe sig igennem. Når jeg hækler, eller strikker for den sags skyld, har jeg kun ganske få ender at hæfte til sidst, fordi jeg altid strikke- eller hæklehæfter dem undervejs. Dvs. at man hækler hen over enderne, og så kan de bare klippes af.

    SvarSlet
  11. En rigtig sød lille bluse :)
    Hilsen Mona

    SvarSlet