Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 10. oktober 2012

Kæmpe svamp




Der er altså noget over de der svampe :-)
Denne kæmpe svamp syntes jeg er så herlig og hvem ville ikke blive glad for sådan en sag (måske istedet for en værtindeblomst)

Inspiration til den har jeg fået lige her hos Romulyyli som har en fantastisk farvestrålende blog som jeg nyder at følge.

Svampen skal have en følgesvend som skal være et nummer større og  bruges som pude.

Den er simpel at sy da det kun er 2 cirkler som er syet sammen, en sammensyning igennem midten og selvfølgelig tilsat en stilk.

                 *Gitte*

7 kommentarer:

  1. Svampen er fin og flot lavet - jeg har det bare med svampe, som med ugler - jeg forstår ikke helt udbredelsen :-) Derimod er jeg vild med svampe i naturen, men mere som skulpturelt fænomen. Og jeg er helt vild med jeres sofabord og de hæklede knapper.

    Håber du er blevet rask.

    Og så ville jeg blot fortælle, at der nu er en pakke på vej til dig.

    SvarSlet
  2. Hej Dorit. Jeg er på toppen .-) Glæder mig til at modtage pakken

    SvarSlet
  3. smiler...... herlig kæmpe svamp ...

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare blevet fin.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  5. Meget fin og helt ugiftig svamp.

    SvarSlet