Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 20. oktober 2012

I får lige et smugkig

 
En julebolig af hytten som jeg bor i.
HendesVerden dumpede lige ned i postkassen.
Hmmm - tænkte jeg "gud ved hvad jeg nu har bidraget med"?
(Jeg modtager bladet når jeg har design med)
Sørme om det ikke er min hytte som er med i næste uges udgave.

Selvfølgelig vidste jeg at det ville komme på et tidspunkt, men var ikke klar over at det allerede var nu, det er jo stadig skøn efterår !  Men sjovt med en bolig reportage - endnu engang :)
Julestemning har jeg ikke i dag - vejret er fantastisk, man skulle faktisk tro at det var sommer.
Så ud i haven med mig - Jeg er smuttet - Ciao

*Gitte*

16 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud, det må jeg vist hen på tanken og have fat i :-)

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Ih hvor spændende Gitte. Det glæder jeg mig til på mandag :-)
    Rigtig god ferie til dig...

    Knus fra Gitte

    SvarSlet
  3. jeg vil glæde mig til at komme ind i din stue ;)

    SvarSlet
  4. Ja så skal hendes verden helt sikkert med mig hjem i næste uge:-)

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig hyggeligt ud.
    Så må bladet vidst heller med hjem i næste uge :O)

    God weekend
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  6. smiler... så må vi se at komme i julestemning i næste uge...

    SvarSlet
  7. Spændende! SÅ skal jeg ha' fat i Hendes Verden for en gangs skyld.

    Vores hus kommer efter sigendes i SØNDAG med en julebolig-artikel (som blev "skudt" 24. nov. sidste år). Ved dog endnu ikke hvornår artiklen bringes, men hvis de allerede begynder med juleboligerne nu, så...! De har lovet at sende et blad, inden det udkommer, så jeg er "advaret". (Har dog set billederne, og de er fine.)

    Hvem fotograferede hos dig? (Synes jeg kan ane navnet "Lene K", men er ikke sikker.)

    Glæder mig til at se artiklen fra dit {garanteret} hyggelige julebolig.

    *KNUS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih - jeg glæder mig til at se din bolig artikel :-)Iøvrigt kan jeg godt huske dit indlæg hvor fotografen var på besøg - Jeg får altid bladet af en veninde så får hun mit :-)Jeps Lene K var fotografen.

      Slet
  8. Nu bliver der helt sikkert rift om bladet i næste uge :-))

    SvarSlet
  9. Jeg skal have bladet i næste uge, det ser hyggeligt ud.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. Tak til jer alle for kommentarer :-) Knus herfra

    SvarSlet
  11. Tillykke - det er da stort!
    Så må vi hellere kigge med :)

    SvarSlet
  12. måske hendes verden lige skulle indkøbes i denne uge :-) synes også, at jeg så der var et fint tillæg med i dette uge :-)

    SvarSlet
  13. Nøj som det da ser formidabelt hyggeligt ud men det skulle man jo også næsten tænke når det nu er farvesikre dig der står for indretningen. Her har vi også det tristeste vejr, regn og regn og regn men så er det jo godt at man kan hygge sig idendøre.

    Din kommentar på Badut idag gjorde mig rigtig glad. TAK.

    SvarSlet
  14. Hvor spændende ... må vist ha' det hentet - lidt nysgerrig er man vel ,0)

    SvarSlet
  15. Du får vist mange på besøg i din hyggelige stue imorgen, jeg kikker også lige forbi :)

    SvarSlet