Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 16. oktober 2012

Hall øje

Er i vågne ?
Det bliver godt nok tidligt mørkt derude .-(
Øjnene er bare i sjov - jeg lavede dem med ungerne forleden - en sjov ide til dem som holder halloween.
Øjnene er flamingo kugler, som er malet hvide (det er de jo så også i forvejen, hmm) så har jeg tegnet lidt med tusch og limet rulleøjne på.
Simpelt ! Men sjov ide ?

Jeg ved godt at jeg bliver barnlig engang imellem :-)
Sådan er det når man arbejder med børn / og sådan skal det også være :-)

*Gitte*

13 kommentarer:

  1. Super sjov ide, skal klart bruge den til sfo'ens Halloween party(0:

    SvarSlet
  2. Altså Gitte:-) -det må være sjovt at bo hjemme i dit hus med de skøre ting, du kan finde på. Jeg har lige været i Friheden med pigerne idag, så vi har set masser af Halloween udsmykning. Sjovt med noget som ikke altid skal være nysseligt pyntet. knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler - Faktisk er de vandt til mine ideer herhjemme og trækker nu kun på skulderen .-) Men nytårs aften sammen med vennerne, ja så er der mange som morer sig - især mig :-)

      Slet
  3. Ej hvor er de gode, må lave mig et par til når drengene kommer hjem fra efterårsferie, ved det første de vil gøre er at gå ombord i frugtskålen også bliver de nok lidt overrasket når der ligger et par øjne ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, lav nogle til frugtskålen, det vil de nok more sig over :-)

      Slet
  4. dem ville mine unger helt sikkert elske at lave :-)

    SvarSlet
  5. Tak for ideen. Tror jeg vil bruge dem i punchen.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  6. Haha, sikke en fin ide - lidt sjov i gaden er der vel ingen der bliver for gammel til :)

    SvarSlet
  7. Sådan nogen har jeg liggende i Halloween kassen for Mathilde fandt på nøjagtigt det samme sidste år. Jeg tror dog nok at hendes var lavet af bordtenisbolde men ellers var princippet det samme.

    SvarSlet