Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 2. oktober 2012

Et lille PIP herfra

Først vil jeg sige tusinde tak for alle jeres søde kommentarer i mit forrige indlæg. De varmede og hjalp lidt i denne sygdoms periode, som der desværre er mange som er ramt af.
Kreativiteten har været pist væk .-( Men den er så småt begyndt at komme snigende igen .-)


 Lagkagen er hæklet frit - faktisk ligesom en kurv med låg på - Kagen måler 18 cm. i diameter og er 8 cm. høj, så den er rimelig stor. Ingen DIY i denne omgang, havde bare brug for noget "let" hækling som jeg ikke skulle bruge hjernen til - Smiler -



Det er lidt svært at se - men der er syet "krymmel" på som er perler fra en brudekjole :-)

Håber at i alle har det godt derude ???
Jeg vender tilbage om et par dage .-)

*Knus Gitte*

5 kommentarer:

  1. Det er da helt ok, du ikke har en diy med, selv om du har forkælet os godt og grundigt. Jeg har en del af de glas opsatser og jeg skal da have en nålepude i en af dem. God ide:-)

    SvarSlet
  2. Håber du har fået det bedre søde<3
    Hvor er den bare flot den kage, den ville passe flot til mit Greengate:-))

    Fortsat god bedring...

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Dejligt du kan gi et pip igen kære :o)

    Fortsat god bedring.

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre et lille pip fra dig, skøn kage , man bliver i godt humør når man ser den ❤❤❤pas nu på dig selv

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre fra dig, håber snart du bliver helt frisk igen.

    Hvor er det bare en fin lagkage.

    Knus

    SvarSlet