Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 15. oktober 2012

Craft it forward.

Vil du være med ?

Jeg har meldt mig til hos Dorti med bloggen Dooit-justdooit og har modtaget denne skønne sag af en sælskinspung :-) Den er jeg dælme glad for :-)
Nu skal jeg sende et styks hjemmelavet pakke tilbage til Dorit, samt føre legen videre.
De første to som skriver en kommentar får en gave fra mig
- som er hjemmelavet-
- og skal sende en retur til mig og selvfølgelig fører legen videre :-)

*Gitte*

11 kommentarer:

  1. Tror da lige jeg hopper på her: jeg vil rigtig gerne være med på legen.
    Kh Henriette (Krea-teck)

    SvarSlet
  2. Jeg vil da også rigtig gerne være med Gitte :-)

    SvarSlet
  3. Pokkers.... Nåede det ikke(0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hva... Lise vil du så ikke lege med mig ;o)
      Må man det ?

      Slet
    2. Det må man vel nok :-) Nogle skal jo starte :-)

      Slet
  4. Hyggeligt at i vil deltage :-) Henriette og Gitte i må lige sende jeres adresser til min mail - så vil jeg gå i tænkeboksen og finde på en sag til jer hver :-)

    SvarSlet
  5. Sikke da en herlig ide :O)
    Så må man se om man kan følge med og nå at tilmelde sig et andet sted..

    SvarSlet
  6. Gitte: Har netop sendt dig mail med adr. - Glæder mig til legen.

    Tulle Momsemor: du ved jo, hvor du kan finde næste led :-)

    SvarSlet
  7. Jeg bliver lige nød til at kigge på standarden først - hvad der forventes :O)

    SvarSlet