Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 22. september 2012

Solide lapper

Af mine stofnøgler har jeg hæklet nye grydelapper.
Jeg har brugt ½ dynebetræk til disse.

Bemærk mine stropper!
Af erfaring har jeg valgt nogle solide stropper og har hæklet disse med "bolsje stribet snor" .
Jeg hæklede 30 lm med nål nr. 2 - samlet til en ring (igennem lappen) og derefter hæklet 1 fm i hver lm.
Smart ik`?

6 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine. du er velkommen til at kigge forbi min blog, hvor jeg i øjeblikket har gang i en give-away, med zpaghetti garn, og nål.

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er du hurtig! Og så fine er de!

    SvarSlet
  3. Nej hvor er de flotte - sådan nogle gad jeg godt eje

    SvarSlet
  4. Så kom det ventede resultat fra sidste indlæg.
    Flot ser det som sædvanlig ud.

    SvarSlet
  5. Hej Gitte
    Det er en forrygende god ide med de lapper hæklet i stof

    SvarSlet
  6. ❤fantastisk arbejde, du er fantastisk til at lave fine ting

    SvarSlet