Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 23. september 2012

Jeg sætter min hat som jeg vil

Den lille hæklede top hat er syet fast på et hårspænde - men jeg manglede desværre et sødt lille pige hoved som model :-)
Det er ikke mig som skal gå med hatten - Smiler - Syntes bare at den var sød og det er selvfølgelig Laura som skal eje den.
Hatten kan også hæftes fast på en hår bøjle.
Opskriften på hatten kan findes lige HER

*God Søndag*

8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin...du skulle da tage og prøve den
    ;-D Minder mig om de små hatte, der er blevet så populære til nytår. Skøn søndag til dig..knus

    SvarSlet
  2. hvor er den dog bedårende :)

    SvarSlet
  3. hvor er den sød, den skal nok bringe lykke

    SvarSlet
  4. Nej hvor er den sød.. Den må jeg da bare prøve en dag...

    SvarSlet
  5. What a nice thing - det må da være en sød gave til en pige... Den er fin:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  6. Hvor er den dog bare fin :)Tror da min niece skal have et hårspænde med i den snart kommende fødselsdagsgave :) Knus Anja

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin!! Det må jeg vist prøve :-)

    SvarSlet