Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 24. september 2012

Igang igen

Det er mange måneder siden at jeg havde gang i mit hækle projekt "tæppe".
Pludselig blev jeg i tvivl om det skulle blive til et sjal - vidste ikke om jeg alligevel kunne lide farverne - det blev for varmt at sidde med og det kedede mig - kender i det ?
Men nu er jeg så småt begyndt på det igen - og det er kedeligt :-)
De fleste af os har garanteret nogle kedelige projekter liggende, som er svære at få færdigjort ik`?
Nu bliver det tidligere mørkt og lysten kommer nok til at få det færdiggjort foran flimmerkassen her i efteråret  :-)
Starten af tæppet kan ses HER hvor der også er link til opskriften.

*Knus Gitte*

18 kommentarer:

  1. NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ kender da IKKE til ting der bare ligger og ikke bliver færdige..........

    Men løg på !!! hihihi

    Har nogle dække servietter... Jeg har broderet på siden jeg var 14.. og nu er jeg 40... :-D Men de bliver vel færdige en gang...

    Og .. ja faktisk var det nogle min mor var gået i gang med... Så måske bliver det min datter der ender med at gøre dem færdige...

    Synes altså at dit tæppe er rigtig fint !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler - lyder som om evigheds projekt :-)

      Slet
  2. synes dit tæppe ser rigtig smukt ud :-) Men jeg kender kun alt for godt det med projekter hvor man kommer til at kede sig helt vildt undervejs, og så er det altså rigtig svært at blive færdig

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget svært .-) Men jeg skal nok blive færdig - en dag .-)

      Slet
  3. Åhh ja kender de projekter. Jeg har en slange der har ligget alt for længe, kan bare ikke rigtig tage mig sammen til at lave den færdig. Men ud over det, så set tæppet skønt ud:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske du bliver færdig med slangen på de lange mørke aftener :-)

      Slet
  4. hold da op for et fedt tæppe !
    superflotte farver !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Du SKAL fortsætte på det tæppe; jeg synes farverne er super fede. Og ja, kender godt det med at et projekt bliver kedeligt; derfor ville jeg heller aldrig du til masseproduktion. Men har negang fået at vide, at det er kendetegnet på en kreativ person; der skal hele tiden tænkes nyt. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Masse produktion gider jeg heller ikke :-) Det er meget sjover at have gang i nye ideer :-)

      Slet
  6. Ih hvor ser der hyggeligt ud ! De farver er lyse og varme. Det vil helt klart se lunt og hyggeligt ud i stuen når sneen dalen ned udenfor. Du kan nok høre at jeg ville have det som playd i stuen.

    SvarSlet
  7. Jeg glemte at fortælle dig, at jeg kan ikke hækle. Jeg kunne godt tænke mig at komme igang med det også. De sjaler jeg har strikket med 2 farver ad gangen er også nyt for mig.. Det er ikke svært, og man bliver "bidt" af det.

    SvarSlet
  8. Smukke farver! Var jeg dig, Gitte, ville jeg afslutte projektet nu og stå med et helt fantastisk sjal/tørklæde! :-)
    (Livet er for kort til kedelige projekter, som ikke er absolut nødvendige!)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Lisbet. Har dog også været i 7 sind om det skulle være et tørklæde eller et tæppe. :-)

      Slet
  9. jo jeg kender godt det med hvis et strikketøj eller hækletøj keder mig, ja så indrømmer jeg , værket bliver aldrig færdigt :O(
    som dit værk er nu og du keder dig med det, ville jeg nok slutte af og glæde mig over et smukt sjal .

    SvarSlet
  10. Jeg ELSKER at hækle tæpper. Er igang med mit 6, siden sidste sommer. Mit problem er lige det sidste med at få hæftet ender. Når jeg når dertil er jeg allerede igang med et nyt....som regel i tankerne....sometider også i handling ;)

    SvarSlet
  11. Hold op hvor ser det godt ud, men jeg ville også være gået død i det, jeg har (næsten) erkendt at jeg er mest til hurtige projekter!

    SvarSlet