Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 16. september 2012

Fru knold

Er puttet i seng.
Hun er en meget genstridig dame og rev kjole,arme og ben af, bare fordi de ikke passede Fruen.
Nu for hun lov til at lægge i hi og kommer frem igen når hun vil lystre.
Måske jeg skulle gå igang med en lille My imens?
Det kribler også med at komme igang med mit nye stof og garn, som ses på billedet.
Ak ja - bare der var flere timer i døgnet :-)

*Ønsker jer en hygsom søndag*

7 kommentarer:

  1. Ja, det synes jeg du skal- Lille My var også det jeg tænkte, da jeg så hende ufærdig igår. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Hun er godt nok fin - Men det er dit stof og garn altså også - Glæder mig til at se hvad der kommer ud af det:-)

    SvarSlet
  3. haha ja ikke nemt når de ikke vil lystre

    også god søndag til dig Du starter jo nok på noget nyt og spændende

    SvarSlet
  4. fru knold minder meget om olivia fra skipper skræk :)

    flotte stoffer du har fået hjem :)

    SvarSlet
  5. Hun skal nok blive fin, når hun har kølet lidt af:-)))

    Glæder mig til at se hvad du nu har gang i :-))

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hun er da skøn og ligger så fint der :-)
    Bliver spændende at se hvad du nu finder på
    Go aften *KNUS*

    SvarSlet