Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 25. september 2012

Et projekt færdigt



En hæklet halsedisse blev færdig i weekenden.

Og et nyt strikke projekt er igang.
Trøjen strikker jeg til laura og den nederste kant skal være sammen hæklede lapper.
Begge opskrifter har jeg fundet hos DROPS design.
Lidt sjover håndarbejder end det hæklede tæppe som ligger og griner af mig i sin kurv :-)

*Gitte*

13 kommentarer:

  1. Fine sager ;o)
    uha... det er det værste ved de store hækleprojekter. De tager vildt lang tid og bliver de først lagt hen så...
    Vild med den lille cardigan og farven er så skøøøn.
    kh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også at den lille cardigan bliver rigtig sød - håber jeg :-)

      Slet
  2. aha , den halsedisse ting er rigtig fin :O) den lille trøje til Laura bliver rigtig sød

    SvarSlet
    Svar
    1. Som altid søde kommentarer fra dig .-)

      Slet
  3. Ser skøn ud den halsedisse.. Ku' godt tænke mig at se den på? ;0)

    SvarSlet
  4. De er super flotte de designs med både strik og hækling - hvis jeg da for pokker bare kunne magte de strikkepinde!

    Altid godt med flere projekter - bare de ikke får overtaget (som mine ind i mellem gør) Ikke altid nemt at være en kreativ sjæl med for mange idéer :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er heller ikke god til strikkepindende - får så mange spændinger i nakken - men et lille projekt, kan godt lade sig gøre .-)

      Slet
  5. Hun bliver så vinterlækker - du forkæler hende jo udover alle grænser :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er jo også mit "bonus barnebarn" :-) Og der er ikke nogle af alle de andre bedsteforældre som er kreative med håndarbejde :-)

      Slet
  6. Hvor er den halsedisse bare super skøn ... Rigtig lækre farver ... GID MAN DOG KUNNE HÆKLE!!
    Er den til voksne ... Hvis den er, kunne man så evt. bestille en hos dig og hvad er prisen ???
    Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe. Halsedissen er til voksne, synd at du ikke kan hækle for det er ikke så svært. Du kan godt bestille en, men vi kan også lave en bytteleg. Du kan maile mig .-) Knus gitte

      Slet
  7. Den bliver supersød med de hæklede firkanter, ville ønske jeg kunne hækle. Jeg glæder mig til at se mere.

    SvarSlet