Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 19. marts 2012

Stor Patchwork bold/pude.


Jeg er blevet færdig med mit patchwork projekt :)
Og det blev så til denne pude - som min mand iøvrigt fik julelys i øjnene af, fordi han troede at man kunne få lov til at sparke rundt med den . Her bor to totale fodboldnørder herhjemme (træner og spiller) og jeg hader når de begynder at sparke med bolde indedørs :)
Min pude måler 30 cm i diameter - iøvrigt syntes jeg at det ville være fedt at sy en mega stor bold som puff.

Knus Gitte

15 kommentarer:

  1. Hej søde Gitte

    Whauuu hvor er den flot - hvad har du i af fyld? der må da gå lidt til med sådan en stor en.

    Ja det ville da være supersødt med en kæmpe stor bold som puf.

    Knus Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte.
      Jeg har fyldt fiberfyld og ja brugt rigtig meget.
      Så må finde på noget andet fyld til en puff ? Hvis altså jeg springer ud i projektet ?
      Knus

      Slet
  2. wau, dem er flot ... sådan en burde min hund Maggie da ønske sig, hun elsker bolde.
    En puf skal nok fyldes op med Krøyer kugler

    SvarSlet
  3. altså de der linier med fodbold indendørs kunne jeg have skrevet, er kun glad for de ikke har smadret noget endnu fx mine franske glasglober... :O)
    Det er virkelig flot din bold, når du engang får børnebørn så må du sy nogle mindre nogen også putte en bjæle inden i det elsker de små ;O)
    det var et hit herhjemme i hvertfald da Mille var lille

    Solskin til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis man er hunderæd for at der bliver smadret noget eller falder over en bold :) Har iøvrigt et lille bonus barnebarn "Laura" som jeg har syet et hav af bolde til både med og uden bjælder i :)

      Slet
  4. Den er super fed ;0)
    Spændt på om du finder på at lave en gulv puf.
    Man kunne jo måske lave et betræk til de der, åh hva hedder de.....
    de der store gymnastikbolde ;0)
    Det kunne da være sejt med et patchwork betræk, så kan den også ligge fremme ;0)

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare Sej. Simpelhen. Er vild med de fine og sarte farver...

    SvarSlet
  6. Tak til jer alle for de søde kommentarer :)
    God ide med både krøyer-kugler og gynmastik bold til en puf.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  7. Ih altså, jeg vil også kunne sy!!! Hvor er den dog fin.
    Og sikke et flot udseende din blog har fået.
    Rigtig god aften
    ;0) Kristine

    SvarSlet
  8. Den er da bare blevet flot den bold.
    Har selv to fodboldnørder her i huset, så kender godt det med at sparke til alt hvad der er rundt:-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. den er da super fed ...
    må man spørge hvor store dine 5 kanter er ?
    knus♥

    SvarSlet