Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 18. marts 2012

Rengørings søndag :(

Min stue for præcis 2 år siden. Idag er her 2 store pang malerier på den bagerste væg og en lang hylde på side væggen.
Mit profil billed er faktisk taget samme dag, Der sidder jeg for enden af sofaen. Foto Lene K


Det var fra denne artikel jeg fik ideen til navnet på min blog :)

Idag skal dagen bestå af rengøring af hele hytten.
Og jeg har absolut ikke lysten - men lysten var der heller ikke igår og der lyttede jeg til mig selv -
Så idag er der ikke noget med at springe over hvor gærdet er lavest.
Så jeg smøger ærmerne op og går i krig.
Hvad skal du bruge søndagen til ?

Knus Gitte

14 kommentarer:

  1. God fornøjelse, har lige selv brugt et par timer på Amalies værelse,

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Hun lyder som et rodehoved - siden at du har brugt så lang tid :)

      Slet
  2. Rigtig rigtig god fornøjelse.
    Jeg er ikke blevet færdig med det jeg skulle, for jeg gider bare ikke.
    Ja, så er det sagt.
    Håber snart jeg får lidt mere energi, ellers går jeg snart i stå:-))
    God rengørings søndag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Du trænger åbentbart til en opladning med duracell batterierne :)
      Jeg fik dog heller ikke lavet alt det som jeg havde planlagt - lysten var der ikke :)

      Slet
  3. Beautiful pictures! Have a happy day!

    SvarSlet
  4. Jeg gider ikke at gøre rent, selv om jeg burde.
    Jeg har i stedet for arbejdet et par timer, mens mand og børn var til sport.
    Så har jeg svømmet 40 baner crawl og købt ind til sushi på vejen hjem.
    Hjemme har jeg læst Harry Potter for min søn som var kommet hjem fra fodbold og spillet skak med ham. Nu er far og søn af sted til badminton og jeg sidder her og prøver at tage mig sammen til at lave nogle beregninger til noget strik. Men synes at det er meget hyggeligere at kigge ind til dig:))... hmmm....

    SvarSlet
  5. Jeg er imponeret over din 40 baner crawl :) Sikken en energi. Lyder som en dejlig søndag som i har haft :)

    SvarSlet
  6. Har også haft gang i rengøringen, men det var nu mest fordi vi skulle have åbent hus i forbindelse med hussalg (..aii også fordi der trængte). Dejlig sofa. Ektorp ? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - alt den rengøring når man har hus til salg - har prøvet det 4 gange.
      Håber at i snart for solgt, så i kan gå sommeren i møde med et nyt hjem :)
      Sofa = Ektorp (dejligt med Ikea møbler) :)

      Slet
  7. .... ja rengøring har jeg ikke brugt min søndag til, jeg har været ude på mit værksted det meste af dagen, kom først ind da maden stod på bordet,jeg fik luftet støvsuger og gulvspand i fredags,,,,

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at have tid til at male ude i værkstedet en hel søndag :)

      Slet
  8. Hvis du nu er kommet godt igang med rengøringen, må du da meget gerne komme en tur til Fredensborg og fortsætte ;-)

    SvarSlet
  9. En duft af AJAX TORNADO - så er den i vinkel - vil altså også se, hvordan det ser ud nu -

    SvarSlet