Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 28. marts 2012

Pac man/ guffer eller osten


Kald ham hvad du vil - smiler -
Den var også svær - især lige op til påske - Men ingen gættede rigtigt.
Jeg gættede på at i alle ville gætte på noget påskepynt :-D
Jeg har besluttet mig for at trække lod og har brugt Random number generator - lånt hos Susirydahl -
Det blev nr. 12 som er Maria med bloggen Marlarmade.



Maria send din adresse til min mail og skriv om du ønsker Hr. Pac-man eller Fru. Pac-man ?


- Idag har jeg modtaget en pakke fra pakkelegen -
Skønne sager fra IsaPetersen.
Smykkerne er taget i brug og jeg er meget glad for alle sagerne :-D
Tusinde tak - Isa
Knus Gitte

11 kommentarer:

  1. Ha ha ha... Det havde jeg ikke gættet - Jeg var også ude i noget med påskepynt da jeg så dit tidligere indlæg, men tænkte at det virkede umiddelbart "for let" og gættede derfor ikke med - Men det her det var jeg alligevel aldrig kommet frem til - Hvor er de skønne:-)

    SvarSlet
  2. Nej, det var også det jeg tænkte, den gætter jeg ikke ;)Var godt klar over at det var endnu en af dine små julelege....

    SvarSlet
  3. PAC mand/dam - du da er for sjov - nice flash back - broderierne er dælme også lige i skabet.

    TOTAL NICE sager du er blevet forkælet med af Isa - lækkert lækkert

    SvarSlet
  4. Jeg vidste at det ikke var en kylling...men en pacman...total grineren. Den er simpelthen for sød.

    Lene

    SvarSlet
  5. Hvor er den sjov. Hjertelig tillykke til vinderen.

    SvarSlet
  6. aaa!!!!griner, der tog du fusen på os alle :O)))

    SvarSlet
  7. ja der fik vi da lige en lang næse - Jeg ville ikke skrive for du skrev jo den første der gættede rigtig og jeg var også sikker på den kunne sige pip til påske haha

    den var rigtig god og hvor er de sjove

    SvarSlet
  8. Den er da super sjov. Godt lavet.

    SvarSlet
  9. Jubiiii.. Den var godt nok svær... Men fedt at jeg vandt alligevel.. Dete r godt nok svært at vælge, de er begge to så fine. Men tror alligevel det må blive pigemodellen.. Sender dig lige en mail.

    SvarSlet
  10. Hej Gitte
    Dejligt du kunne bruge de ting jeg her valgt til dig :o)

    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet