Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 24. marts 2012

Lyserød påskelilje :)

Lidt for sjov - smiler -  Sidder og leger :-D
Og der kommer lidt mere imorgen.
 Vil i have en opskrift på liljen ? Så læg en kommentar og jeg skriver den med indlægget imorgen?
Dagen idag er gået med absolut intet :( kun denne ene alene lilje som får en følgesvend imorgen.
Knald hamrende - spændings -hovedpine siden igår morges, måtte gå hjem fra jobbet kl. 17 og i seng.
Sådan har dagen også været idag og jeg håber at den bliver bedre imorgen.
Fordi jeg vil meget gerne besøge.
Må jeg præsentere.
BizarBazar.


Kulturhuskulturstationen i Vanløse med kunstner og designer.
Et besøg værd.

17 kommentarer:

  1. hvor er den fin... :-) kunne være super med en opskrift....

    rigtig god bedring med hovedet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have "Mor Lotte" opskriften kommer på et tidspunkt imorgen :)

      Slet
  2. Hvor er den blevet super fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, Sjovt at lave den i lyserød :)

      Slet
  3. Det ville være super med en opskrift :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  4. god bedring og håber du får en god tur til bazaar

    SvarSlet
  5. Øv da, lyder ikke rart - håber ikke det er noget du jævnligt døjer med.

    Hvor morsomt, tjekket, cool, har lige fået et håndlavet ophæng i pakkelesgave med netop BIzar Bazar - nu bliver jeg helt tændt - tak for tip - håber jeg kan nå det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har døjet hele livet - men sidste tur var gudskelov for et ½ år siden.
      Håber at jeg kommer forbi Bizarbazar imorgen, det er virkeligt et besøg værd, Har besøgt det flere gange og kender nogle af kunsterne. Håber at du kan nå at komme forbi ? Måske mødes vi :)

      Slet
  6. Æv æv. Håber du har det bedre i dag.
    Synes påskeliljen er rigtig sjov i lyserød.
    Det er jo lige min farve :-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går lidt bedre tak. Jeg ved godt du er til lyserød :-D

      Slet
  7. Det er en fin påskelilje :) Elsker at den ikke er gul (jeg er ikke så glad for gul) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Syntes også selv den er fin i lyserød :)

      Slet
  8. å nej , hvor jeg føler med dig ,spændingshovedpine ,det er rædsomt,
    jeg håber det er gået over når du læser dette her.Rigtig god bedring

    Yndig påskelilje,,du har bare så mange sjove ideer,,,
    kh, Jonna

    SvarSlet