Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 10. marts 2012

Påskeæg


Jeg er vild med glimmer :)
 (Bare det ikke kommer i øjnene - det gør s... ondt når man bruger kontaktlinser.)
Man behøver absolut ikke kun bruge glimmeren til jul.
Jeg har smurt ægget ind i limlak, drysset glimmer på, gentaget endnu engang efter tørring og sluttet af med en gang limlak så det ikke drysser.
Tilsidst har jeg limet et bånd på med limpistolen.


Æggene ligger nu til pynt i en skål :)
Det ene æg er nu fyldt med slik - og det skal en veninde have imorgen - fordi hun er en veninde.

Knus Gitte

6 kommentarer:

  1. Jeg er til glimmer, glitter og prismer hele året rundt...og dine æg her er bare skønne... :o)

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt, jeg er også ved at pynte sådan nogle papæg (bare med noget andet end glimmer) og med bånd på. De kommer på bloggen imorgen tror jeg- så nu må du altså ikke tro, jeg har "kopieret" dig, hi hi:-) Knus

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte påskeæg du har lavet.

    SvarSlet
  4. En glimrende idé til at friske påskeæggene op - så at sige :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Uh, hvor er de fine. Lækkert med lidt glimmer i hverdagen!

    SvarSlet
  6. Så fineHvor er de fine. Jeg har også selv pyntet de papæg som børnene finder i haven. Det er så hyggeligt.

    SvarSlet