Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 15. marts 2012

Blogudfordring

                           Tør du tænke ud af boksen og springe rammerne ?

Jeg har meldt mig til blogudfordring hos olineart og har modtaget 5 materialer som jeg indenfor 10 dage skulle skabe en kreation ud fra.



Man må gerne føje yderlige materialer til og jeg har valgt at  bruge 2 grillspyd, lidt perler på ståltråd og en kop.

Sådan endte min udfordring :)
Hvem tør at tage udfordringen op ? De første 2 læsere som har lyst til at deltage vil jeg sende 5 materialer til. Du kan læse reglerne HER
Håber at udfordringen bliver spredt i blogland :)

Knus Gitte

16 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor er den skøn Gitte! Jeg vil altså gerne lege med på min egen udfordring, og melder mig derfor som deltager hos dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi -Hi. Hvor sjovt Smiler. Jeg har din adresse så sender fluks 5 materialer til dig :-)

      Slet
  2. Det ser sjovt ud - hvis der er mulighed vil jeg også godt lege med ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro :) Jeg mangler så bare din adresse, som du kan maile til mig. God fornøjelse

      Slet
  3. Skøn og skør ide ! Herlig keation. Tak for at dele - Quinden

    SvarSlet
  4. Godt tænkt ud af boksen - elsker cirkus :-D

    SvarSlet
  5. cirkus er sjet og super ide

    x
    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  6. Den er sjov, herlig kreation...

    SvarSlet
  7. Herlig idé, men tak, jeg holder mig som tilskuer.

    SvarSlet
  8. Nej hvor er det skønt dit lille landskab

    Stine:)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne prøve. Min email er helle.Jakobsen24@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle. Desværre er det kun de første 2 som tilmelder sig. Du må holde øje med de andre bloggere som deltager og være super hurtig ;)

      Slet
  10. Hvor er den fin. Det er da virkelig en opgave der får de små grå på overarbejde :o)
    Genialt.

    SvarSlet
  11. Fed fest den lille zebra holder ;))
    Øvøv det er nok for sent nu , men rigtig sjov ide , glæder mig til at se hvad det bliver til
    kh Mette

    SvarSlet