Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 19. februar 2012

Trangen til kage . . . . .

......overvandt den manglende lyst til at bage ;)
Det blev ikke til fastelavnsboller - men - lækre vandbakkelser. (De første 4 stykker er røget ned)
Mens de bagte i ovnen fik jeg hæklet ører til "kaninus" .
Snart skal der bages hjemmelavet pizza til aftensmaden.
Og så skal (næsten) resten af søndagen foregå foran flimmeren med hækletøjet.
Det er rendyrket søndags-hygge.

Knus Gitte

8 kommentarer:

  1. her er også nydt ...
    elsker vandbakkelser ...
    og søndags hygge :o)
    knus♥

    SvarSlet
  2. De ser godt nok gode ud, måske skulle man????? God søndag.

    SvarSlet
  3. Hi hi, jeg har også haft gang i vandbakkelserne i dag ♥ dog fyldt med lidt fløde, creme og syltetøj ;o)

    SvarSlet
  4. aaa hvor blir jeg lækkersulten, der har ingen kager været til min kaffe idag. ØV ÆV ØV .....

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det bare hyggeligt :)
    Det er sjovt, jeg har altid det omvendte problem, jeg elsker at bage, men kan jo slet ikke nå at spise alt det kage selv :p

    SvarSlet
  6. årh hvad...der blev jeg da også lige kagesulten. De ser bare så lækre ud!

    SvarSlet