Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 14. februar 2012

Savnet hæklenålen - - -

 
- - - - så jeg fattede grebet om den i aftes.
Det var hvad der indtil nu kom frem. Mangler så arme, ben og lidt pynt.
Spændende hvordan den ender - den skøre kanin - måske skal der lidt justeringer til eller måske skal der laves en helt ny ? Eller flere forskellige dyr ?
 Håber at blive færdig med den i aften. Nu er det tid til at tage på job.
God dag derude.
 
*Gitte*

6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Glæder mig til at se det færdige resultat :)
    Kender alt for godt savnet til hæklenålen.

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem igen ;0)
    Du har da været hurtig med nålen, tror den bliver rigtig fin ;0)

    SvarSlet
  3. Hvor ser den sød ud, glæder mig til at se den færdig.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Du er kvik med hæklenålen,spændt på at se den lille kanin færdig

    SvarSlet
  5. Velkommen hjem fra ferie........den er nusser den lille kanin ;)

    SvarSlet
  6. Den ser da rigtig dejlig ud - skal nok ende med at blive helt god når resten kommer til

    PS og velkommen hjem

    SvarSlet