Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 15. februar 2012

Hæklet "skør" kanin

Ja - sådan endte den med at blive.
- Og hvis i spørger om jeg er tilfreds med resultatet - så er svaret nej.
Her skal laves en ommer :)
Armene skal være længere  og underkroppen kortere.
Hvad syntes i ?
Alt er griflet ned, så det er ligetil at lave en ny og bedre model - mangler bare garnet, som jeg desværre ikke får tid til at købe før i weekenden.
Men så har jeg da en mulighed for at lave nogle af mine andre projekter .)

Knus Gitte

13 kommentarer:

  1. Jeg synes nu den er lækkerlækker trods skavankerne ;-)

    SvarSlet
  2. For hulan hvor er hun lækker! Men ja underkroppen skal være kortere - Armene synes jeg ikke nødvendigvis behøver at være længere:-)

    SvarSlet
  3. Den kanin er aldeles nuser, ingen er perfekte, det er derfor verden er spændende.....

    SvarSlet
  4. Du har helt klart ret i at underkroppen skal være kortere, tilgengæld kunne man godt overveje lidt længere ben?
    Overkroppen og armene syntes jeg fungerer helt fint :)

    SvarSlet
  5. Hvor er den kær... til stor inspiration... glæder mig til at se den næste, hvor du har lavet lidt rettelser (er enig i, at underkroppen er lige til den lange side)

    SvarSlet
  6. ved du hvad, jeg kommer til at tænke på de hæklede lange rangler, man kan få. Dem kunne man da ligeså godt lave med fødder også som din kanin. Så jeg synes den skal bevare proportionerne, men bare være smallere. Knus :-)

    SvarSlet
  7. Hvad jeg syntes ? Det er jo en Gitte :) Måske en kortere underkrop som du selv nævner. Hvad med nogle større fødder ?

    SvarSlet
  8. Den er da super sød... Jeg tænker underdelen lidt ligner en havfrue. Måske det var en ide, til næste projekt??

    SvarSlet
  9. Den er bare rigtig fin! Hvem der dog bare kunne finde ud af at hækle efter "gehør"... Jeg tilslutter mig pøblen og synes også den skal have en kortere krop og måske lidt større fødder... God fornøjelse ;o)

    SvarSlet
  10. Først syntes jeg den bare var den sødeste  men da jeg læste dit forslag syntes jeg det er da bare rigtig og så med større fødder. Jeg laver også mange forskellige håndarbejder. Har du lyst at se min blog og måske være tilmeldt min ? Så bliver jeg glad  hilsen annetteskreativiter.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Egentlig ved første øjekast er den smadder sød, men ved nærmere eftertanke kan jeg godt følge dig, armene kunne nemt være dobl. så lange, men yndig er den...

    SvarSlet
  12. Næææ hvor er den kær du er bare så kreativ. Kram Else og rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  13. Den er dog noget af det sødeste jeg længe har set. Ville afkorte kroppen lidt og lave lange ben. Jeg tror lige at jeg vil gå igang med et kanin projekt i aften.
    Kristine

    SvarSlet