Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 21. februar 2012

Hæklet kaninus

Det har taget mig en hel del timer at nørkle med hende.
Jeg gik i selvsving og skulle absolut expermintere, så hun endte med store røde læber - og øjnene med vipperne, åh nej - hun lignede klovnen fra en gyserfilm :((
Så da hun var helt færdig, endte det med at jeg klippede hovedet af og måtte så selvfølgelig hækle et nyt .
Men nu er hun helt og aldeles FÆRDIG.
Jeg deler gerne opskriften og laver en DIY (snart) når tiden er med mig.

Knus Gitte

16 kommentarer:

  1. Smiler den er da kær og ikke mindst farven :-)Kram og forsat rigtig dejlig dag Else

    SvarSlet
  2. jamen, den er da ikke til at stå for, hvor er du altså fantastisk med en hæklenål....Wau..

    SvarSlet
  3. hihi det er da en ren gyser når du klipper hovedet af , jeg er glad for du gjore det godt igen ;)

    SvarSlet
  4. Af med hovedet, he-he. Godt du ikke er læge.

    Den er super sød.

    SvarSlet
  5. Ja den der udgave er der i hvert fald ikke noget galt med :)

    SvarSlet
  6. Først sikke et flot blogbillede du har fået på !!
    Dernæst er der rigtig fuld gang i kaninynglen hos dig... Indavl nej vel, evolution kom bare an :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - ja hi, hi man er jo s... stædig

      Slet
  7. Oversød er den da endt med at blive ... vi skal da ikke ha nogen gyser

    SvarSlet
  8. så cute ... opskrift ja tak ♥
    måske en "herre" model også ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er skrevet - så er det overstået - nemt at lave en herre model efter opskriften :)

      Slet
  9. Den er simpelthen bare så sød ;0)

    SvarSlet
  10. OG også tak til alle jer andre . fordi i kan li min kanin - som endte med at volde mig så meget arbejde - men nu er den nem at gå til for alle da vejledningen er skrevet :))

    SvarSlet