Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

onsdag den 29. februar 2012

Broderede puder.


Jeg "elsker" teksten på mine puder.


Og de passer perfekt til min sofa.
Jeg kan ikke have for mange pang farvede puder, fordi jeg har nogle malerier som er "vilde" og så bliver det simpelthen for meget.
Fremgangsmåden til puderne kan du se i et tidligere indlæg lige HER


Imens jeg sad med indlægget om puderne, blev jeg ringet op af min mand.
Han har sat fælden ud i haven.
Nu har jeg fået jobbet med at slippe musen løs. OH-My good. Den skal langt væk så den ikke smutter ind igen. En tur over i Husum parken ?
Jeg er en kylling og syntes at det er så synd for den søde mus som sidder indespærret.
Jeg må lige smutte i bad og på med tøjet og så afsted - puha

Knus Gitte

6 kommentarer:

  1. Herlige puder, bliver helt inspireret til selv at gå i gang.
    Med hensyn til musen, så ville jeg nu gi' den en lille madpakke med, sådan lidt spegepølse og så få den til at love IKKE at komme tilbage (har selv indgået lignende aftale med en mus og har ikke set den siden ;D)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - hi, hi det var også lige før at jeg gik ud og gav den mad :)

      Slet
  2. Sikke skønne ting du laver!

    Tak for kigget!
    Kig forbi mine 2 giveaways http://bykirsti.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - smutter ind og kigger på din blog .)

      Slet
  3. Flotte puder du har kreeret...er vild med enkelheden i dem. Vi har også præsteret at køre en mus ud i naturen, da vi ikke nænnede at aflive den...men min. 1 kilometer ellers finder den hjem igen...haha.
    Husum...park - det vækker minder. Mine bedsteforældre boede der i en menneskealder. God aften til dig..knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Sjovt at dine bedsteforældre har boet her, verden er lillebitte. Og musen slap jeg løs i Parken. Hold da op den kunne løbe hurtigt :)

      Slet