Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 31. januar 2012

Retro knapper

Endnu en ting som jeg er vild med :-D
Forleden aften da jeg lavede yoyo, havde jeg fat i min kasse med knapper.
-Jeg har mange og de fleste har jeg fået fra min afdøde mormor-
Det endte med at jeg faldt helt i staver over alle de knapper, og sad og rodede i dem en hel time.
Jeg fik pillet disse frem og de skal nu ned i en sød krukke og pynte i syrummet.
*Gitte*

11 kommentarer:

  1. Ja det er spændende at finde gamle knapper. Som barn elskede jeg at lege med min mormors knapper, hun havde mange på sin systue. Ville ønske jeg havde nogle af dem.
    Dem du viser her kan jeg kende fra min barndom, de er virkelig flotte.

    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Orv hvor er der mange lækre. Er slet ikke misundelig eller noget ;-P

    SvarSlet
  3. Hold nu op de er flotte, de vil helt klart pynte ethvert sted. Min farmor var også syerske, men hvor hendes knapper blev af, aner jeg ikke

    SvarSlet
  4. Sådan har jeg det også med knapper.. Har dog bare ikke ret mange selv.. Men min mor har rigtig mange, og den elsker jeg at rode i...

    Og jooo så længe der er godt gang i brændeovnen, så går det...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. Skægt med de gamle knapper. Sådan en kasse fik jeg også fra min mormor . Hyggeligt at have dem
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Ja sikke da en fin portion knapper du der har Man kan sidde og rode og finde alle mulige skatte i sådan en kasse og man finder nok aldrig den man tror er den flotteste for der er altid en der er lidt mere flot og spændende ikk?

    SvarSlet
  7. Sådan en knappekasse er guld værd.
    Du fik mig til at tænke på en kasse jeg har stående efter min far, den er fyldt med knapper fra en gammel sybutik. Flere af dem ligner dine, med blondekanter og lign. Måske jeg skulle se at få fundet dem frem. Jeg får dem aldrig brugt...

    Et weekendprojekt :o)
    Hold øje med min blog for de skal da helt sikkert ud i verden og bruges af dem der kan.

    Ja, det er godt husene er hule for øjeblikket. Brrr...

    SvarSlet
  8. Godaften.

    Åh, jeg elsker at rode i min mors knapkasse. Mange af hendes er fra min mormor. Der er en helt særlig lugt i sådan en kasse. Jeg kan også få flere timer til at gå med at lede efter skatte. Hehe.

    Fortsat god aften.

    kh
    Simone

    SvarSlet
  9. Beautiful! I love your picture! Hug!

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare fine! Der er altså noget helt specielt over gamle knapper :-))

    SvarSlet