Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

fredag den 20. januar 2012

IDE: Lanterne af genbrugsglas

Jeg har brugt et genbrugs glas og en gammel flakon, som jeg har købt på et loppemarked.
Flakonen har jeg limet på med limlak (decupagelak)
Bundet hørsnor rundt langs kanten og afsluttet med en gammel knap.
Er den ikke bare romantisk ?
Jeg er vild med den.
Senere idag skal jeg experimentere med farvede popcorn.
Hvordan det kommer til at gå viser jeg imorgen.
Dejlig fredag :)

6 kommentarer:

  1. Den er sød, rustik og romantisk på samme tid :o)

    SvarSlet
  2. Utroligt så lidt der skal til for at lave noget fint- det er bare lige med at få ideen:-) Knus

    SvarSlet
  3. Sikke en fantastisk idé - den vil jeg da prøve af ;)

    SvarSlet
  4. Fed ide...
    Lige til og alligevel så fin og romantisk...

    SvarSlet
  5. Mere romantisk kan det vist ikke blive ! Kan se en hel række for mig på et gammelt langbord.

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin og enkel :o)
    Jeg har en hel stak liggende fra min farmor. De skal da findes frem nu...

    SvarSlet